اخبار گوناگون

ویدئوی شارژ از راه دور موتورولا One Hyper منتشر شد

موتورولا One Hyper

هنوز تکنولوژی جدید شیائومی Mi Air Charge رونمایی نشده، رقیب پیدا شد! موتورولا One Hyper

شیائومی اخیراً سیستم شارژ جدیدی را رونمایی کرد که کاملاً بی سیم و از راه دور کار می کند. اطلاعات سیستم شارژ از راه دور با نام One Hyper که توسط موتورولا ساخته شده است، با انتشار یک ویدئو به بیرون درز کرد.

Motorola One Hyper

سیستم شارژ بی سیم موتورولا One Hyper با ویدئویی نمایان شد

اگرچه موتورولا One Hyper که فناوری (شارژ از راه دور) نامیده می شود، در مقایسه با شارژر Mi Air شیائومی کمی ساده به نظر می رسد، اما لازم به یادآوری است که این نمونه اولیه و ابتدایی است. این فناوری که می تواند 2 گوشی هوشمند در فاصله 1 متری را شارژ کند، می تواند نیازهای کاربران را برآورده کند.

هنوز مشخص نیست که طرح و فناوری نهایی چگونه و چند متر خواهد بود و چند دستگاه را شارژ می کند. اما اخبار منتشر شده این است که موتورولا این فناوری را به شرکت های دیگر هم خواهد فروخت.

Motorola One Hyper

در فیلم منتشر شده واضح است که فناوری در مرحله نمونه اولیه است. از آنجا که این شرکت دارای یک مدل تلفن هوشمند به نام One Hyper است، احتمال داده می شود که سیستم شارژ بی سیم را با نام دیگری وارد بازار جهانی کند.

در مدل نمونه اولیه، وقتی هر مانعی بین دستگاه و تلفن های هوشمند قرار می گیرد، روند شارژ متوقف می شود. عنوان شده است که این شرکت در حال کار برای برطرف کردن این مشکل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *