اخبار موبایل

Motorola: گوشی های خم شونده و انعطاف پذیر

adaptive display watch

در حالی که صفحات قابل انعطاف به آرامی به عنوان یک فناوری عمده رواج می‌یابند، موتورولا در حال کار بر روی یک مفهوم پیشرفته‌تر برای نمایش تلفن همراه که می‌تواند به دور مچ شما پیچیده شود. شرکت لنوو نمایشگر pOLED انعطاف‌پذیر خود را در رویداد سالانه Lenovo Tech World 2023 روز سه‌شنبه، 24 اکتبر، به نمایش گذاشت. شکل جدید تلفن هوشمند دارای یک صفحه نمایش full-HD+ pOLED است و می‌تواند به عقب خم شده و به دور مچ مانند یک دستبند یا ساعت هوشمند پیچیده شود.

موتورولا نمایشگر انعطاف پذیر جدید خود را در رویداد Lenovo Tech World 2023 معرفی کرده است. همانطور که ذکر شد، این دستگاه جدید دارای یک صفحه نمایش full-HD+ pOLED است که می‌تواند با توجه به نیازهای کاربران خم و شکل متفاوتی بگیرد.

زمانی که به شکل مسطح قرار گیرد، می‌توان از صفحه 6.9 اینچی آن مانند یک گوشی هوشمند استاندارد با سیستم عامل اندروید استفاده کرد. همچنین، می‌توان آن را به وضعیت خودایست مجهز کرد که دارای صفحه نمایش 4.6 اینچی است. به علاوه، موتورولا اشاره کرده است که کاربران می‌توانند دستگاه را به دور مچ خود پیچانده و تجربه مشابهی را نسبت به صفحه نمایش خارجی در پوشش موتورولا Razr Plus داشته باشند. با این حال، هنوز تاریخ عرضه این دستگاه جدید در فروشگاه‌ها مشخص نشده است.

6c1afde37a7d3ad2c7752f71588fa2a8

علاوه بر موتورولا، برندهای دیگر از جمله ویوو، ترانسیون هولدینگز و TCL نیز در حال آماده‌سازی برای معرفی گوشی های دیگر با صفحه نمایش قابل پیچش در سال 2024 هستند. در حال حاضر، سامسونگ فضای گوشی‌های قابل انعطاف را رهبری می‌کند.

به علاوه، موتورولا ویژگی‌های هوش مصنوعی تولیدی را نیز نمایش داد که به کاربران امکان شخصی‌سازی گوشی‌هایشان را می‌دهد. با این مفهوم، کاربران می‌توانند تصویری از لباس خود را بارگذاری یا ثبت کنند تا تصاویر مختلفی تولید شود که سبک آن‌ها را منعکس کند. به علاوه، این برند اعلام کرده است که در حال توسعه یک دستیار شخصی به نام (MotoAI) هم برای PC و هم گوشی‌های هوشمند است. به علاوه، موتورولا یک مدل مفهومی هوش مصنوعی معرفی کرده است که قابلیت اسکن اسناد (Doc Scanner) کنونی را در سیستم‌های دوربین موتورولا ارتقا می‌دهد، یک ابزار خلاصه‌سازی متن با هوش مصنوعی و مبهم‌سازی محتوای حریم خصوصی که هوش مصنوعی برای حفاظت از جزئیات کاربر استفاده می‌کند، را معرفی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *