اخبار موبایل

گوشی رول شونده LG سال 2021 با تکنولوژی جدید (Project B)

31d754e8615621112f3956fae2707df8

ال جی و تلفن جدید با صفحه نمایش رول شونده

قبلا شایعه شده بود ال جی بر روی پروژه یک مدل تلفن همراه مشغول کار است و بالاخره تا حدودی روشن شد که این پروژه مربوط به گوشی رول شونده lg میشود که با باز کردن (کشیدن) تقریبا هم اندازه تبلت میشود. گفته ها حاکی از این است که تلفن در ماه مارس رونمایی خواهد شد.

گوشی رول شونده lg

غول فناوری کره جنوبی ال جی مدتی است روی پروژه جدیدی به نام Explorer کار می کند. این شرکت با معرفی یک تلفن (Wing 5G) با شکل T برای اولین بار در محدوده این پروژه ، مصرف کنندگان را متعجب کرد. ال جی گفته، تلفن هایی با طرح هایی که قبلاً دیده نشده اند تولید خواهد کرد. و بالاخره مشخص شد که ال جی چندی پیش یک گوشی جالب تولید کرده است. شواهد نشان می دهد که تلفن آینده چگونه خواهد بود

گوشی رول شونده lg که در ماه آگوست به اداره ثبت اختراعات و نشان تجاری ایالات متحده ارائه شد و در سپتامبر تأیید شد ، ساختاری دارد که احتمالا باید با دو دست آن را گرفت. گوشی رول شونده lg که در حال حاضر Project B نامیده می شود ، دارای نمایشگر OLED است. پروژه B که رویکرد جدیدی را به تلفن های دارای صفحه نمایش در حال رشد ارائه می دهد ، هنگام کشیدن به پهلو دارای صفحه بزرگتری میشود و تقریباً به شکل تبلت در می آید.

تصاویر تلفن ثبت شده جدید ال جی

گوشی رول شونده lg

LG Project B در شرایط عادی مثل یک گوشی هوشمند استاندارد به نظر می رسد. راز گوشی رول شونده lg این است که یک قاب دوتایی دارد. وقتی کاربر کناره های تلفن را می گیرد و به اطراف باز میکند، صفحه نمایش دوم را هم باز میکند و بنابراین صفحه نمایش بزرگتری خواهد داشت ، با توجه به اطلاعات موجود در داده های ثبت اختراع ، این گوشی از برخی مکانیزم های چرخ دنده ای داخلی برای ارائه این ویژگی استفاده می کند.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره رابط کاربری One UI 6.1 و 7 ویژگی فوق العاده آن

گوشی رول شونده lg

به گفته ال جی ، این نوع طراحی بسیار پیشرفته تر از ساختارهای صفحه نمایش تاشو است. علاوه بر این ، شرکت اظهار داشت که این طرح بسیار طولانی تر از صفحه نمایش تاشو عمر میکند. با این حال ، فعلاً مشخص نیست که آیا مشکلی در مکانیسم چرخ دنده داخلی خواهیم داشت یا خیر.

lg rollable smart phone

طبق اطلاعات موجود در اسناد ثبت اختراع پروژه بی ، کاربران به هنگام باز کردن صفحه نمایش با عملکردهای مختلفی روبرو می شوند. در این زمینه ، این شرکت با استفاده از قابلیت های پلتفرم اندروید ، چیزهای بیشتری به کاربران ارائه خواهد داد. علاوه بر این ، این شرکت اظهار داشت که فقط یکی از صفحه های نمایش قابلیت تاچ را دارد.

ال جی روی این دستگاه یک دوربین سه گانه به صورت افقی در پشت تلفن قرار داده. دوربین سه گانه شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین دوم 12 مگاپیکسلی فوق عریض با فناوری (Stabilizer) تثبیت کننده میشود.

گوشی رول شونده lg در مارس 2021 رونمایی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *