اخبار موبایل, فریمور, نرم افزار

مشکل iOS 14.2 (خالی شدن سریع باتری)

مشکل iOS 14.2

مشکل iOS 14.2 ، کاربران را با معضل شارژ مواجه کرده!

مشکل iOS 14.2 باعث می شود باتری آیفون های کاربران سریع خالی شود، همینطور که میدانید آپدیت iOS 14.2.1 اخیراً برای سری 12 آیفون منتشر شد و برخی از مشکلات در این مدل ها برطرف شد. برخی از کاربران آیفون 12 در استفاده از صفحه نمایش، باتری و برخی از ویژگی ها مشکل داشتند.

مشکل باتری که پیش از این در iOS 14 بود، در آپدیت 14.2 دوباره برگشته است و کاربران اپل را آزار می دهد، کاربرانی که به روزرسانی iOS 14.2 را نصب کرده اند، گفته اند که باتری در مدت زمان کوتاهی خالی می شود. به عنوان مثال، در زمان 5 دقیقه یک درصد از شارژ خالی میشود که نرمال نیست.

مشکل iOS 14.2

مشکل iOS 14.2 و خالی شدن باتری

کاربران در انجمن های اپل و Reddit گزارش داده اند که مشکل تخلیه باتری با آپدیت به iOS 14.2 شروع شده است. مشکلات گزارش شده شامل تخلیه سریع باتری و زمان بیش از حد معمول برای شارژ گوشی است.

برخی از کاربران گفته اند که دستگاه هایشان در کمتر از 30 دقیقه بیش از 50 درصد افت شارژ داشته است و حتی با استفاده عادی، در عرض چند دقیقه حدود پنج درصد باتری کم میشود.

به نظر می رسد مسئله مورد نظر به طور مشخص نرم افزاری و مربوط به سیستم عامل می باشد. چندین کاربر هم گفته اند کم شدن شارژ گوشی را نمی بینند به این صورت که باتری کاملا غیر عادی در یک درصد شارژی گیر میکند و بعد از راه اندازی مجدد گوشی میتوانند شارژ کم شده گوشی را ببینند.

مشکل iOS 14.2

کاربرانی که مشکلات را گزارش داده اند این مدل های آیفون را دارند:

iPhone XS و iPhone 7 و iPhone 6S و نسل اول iPhone SE (یعنی مدل های نسبتا قدیمی)

علاوه بر این، گزارش شده است که iPad Pro 2018 هم با به روزرسانی iPAD OS به مشکل iOS14.2 در مورد شارژ برخورده است.

شما هم به مشکل iOS 14.2 برخورده اید؟ چنین مشکلاتی را تجربه کرده اید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *