آموزش

چگونه آیکون بی صدا را در iPhone 15 Pro غیرفعال کنیم؟

چگونه آیکون بی صدا را در iPhone 15 Pro غیرفعال کنیم؟

ممکن است متوجه شده باشید که یک نماد جدید در بالای iPhone 15 Pro خود ظاهر می شود، زمانی که حالت بی صدا فعال است. اکنون که به دلیل جایگزینی نوار لغزنده بی صدا با دکمه Action، هیچ نشانگر فیزیکی برای حالت بی صدا وجود ندارد، اپل یک نماد را به عنوان یک نشانگر مفید اضافه کرده است.

اما اگر از داشتن این نماد اضافی در کنار جزئیات سلولار و Wi-Fi، سطح باتری و ساعت اذیت می‌شوید، اپل با افزودن گزینه ای برای غیرفعال کردن آن به اندازه کافی متفکر بوده است. فقط باید مطمئن شوید که اگر آن را خاموش کردید، گیج نشوید که چرا اعلان های شما مشکوکانه بی صدا هستند.

اگر صاحب iPhone 15 Pro یا iPhone 15 Pro Max هستید و می خواهید نحوه حذف نماد بی صدا از قسمت بالای صفحه اصلی خود را بدانید، در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

چگونه نماد بی صدا را از iPhone 15 Pro حذف کنیم؟

برای اینکه همه ما از آخرین ویژگی‌ها استفاده کنیم، باید از آخرین نسخه iOS استفاده کنیم. اگر از آخرین نسخه استفاده نمی‌کنید، آموزش دانلود و نصب iOS 17 را ببینید.

  1. ابتدا وارد Setting شوید
  2. روی Sound & Haptics بزنید
  3. در قسمت “Silent Mode”، سوئیچ کنار “Show in Status Bar” را غیرفعال کنید.

remove silent mode icon status bar

حالا اگر حالت بی صدا فعال باشد و گزینه “نمایش در نوار وضعیت” فعال باشد، نماد زنگ خط خورده را در نوار وضعیت مشاهده خواهید کرد. در غیر این صورت، اگر گزینه “نمایش در نوار وضعیت” غیرفعال باشد، هیچ نمادی در نوار وضعیت وجود نخواهد داشت.

خب، کار تمام شد! دیگر نماد زنگ ضربدر خورده در نوار وضعیت ظاهر نمی شود، حتی زمانی که حالت بی صدا فعال باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *