دسته‌بندی نشده

گوشی تاشو جدید گوگل شبیه Galaxy Z Fold4 خواهد بود

lazy

ظاهرا دستگاه تاشوی جدید گوگل با نسبت تصویر وسیع اکنون «نوت پد پیکسل» نامیده میشود.

بر اساس اطلاعات جدید راس یانگ (Ross Young) – مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر با 27.4 هزار دنبال کننده در توییتر، گفته میشود که تلفن تاشو پیکسل گوگل که «Pixel Notepad» (از طریق 9to5Google) نامیده می شود، قرار است نمایشگر بیرونی کوچکتر و مشابهی داشته باشد. اندازه صفحه نمایش داخلی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold4 میباشد.

در حالی که انتظار می رود گلکسی زد فولد 4 دارای صفحه نمایش 6.19 اینچی باشد، اطلاعات فاش شده جدید ادعا می کند که نوت پد پیکسل دارای صفحه نمایش بیرونی 5.8 اینچی خواهد بود، بدیهی است که به این معنی است که دارای یک رادیو با ابعاد گسترده تر خواهد بود. این موضوع با افشای اطلاعاتی که از طریق 9to5Google در ماه ژانویه منتشر شد، تأیید می‌شود، که می‌گفت دستگاه تاشو Google بیشتر شبیه Oppo Find N است تا Samsung Galaxy Fold4، که مطمئناً احتمال درستی آن را بیشتر می‌کند.

Google Pixel Notepad: آنچه تاکنون می دانیم

یانگ تاریخ راه اندازی را مشخص نمی کند و هیچ خبر قابل اعتماد دیگری نیز در مورد آن تاریخ وجود ندارد. با این حال، حدس خوبی می‌توان حدود پاییز، زمانی که پیکسل 7 عرضه شد، باشد.

اولین محصول تاشو گوگل – Pixel Fold – در واقع سال گذشته قبل از اینکه گوگل قطع شود، انتظار می رفت. اکنون در دستور کار قرار گرفته و ظاهراً Pixel Notepad نامیده می شود، انتظار می رود قیمت آن 1500 دلار / 1400 پوند باشد.

توسط شایعاتی که توسط راس یانگ پخش شده که انتظار داریم که ابعاد مانند Oppo Find N باشد. اینتل از طریق 9to5Google به ما می‌گوید که این گوشی توسط تراشه Google Tensor قدرت می‌گیرد. گفته می شود به جای استفاده از سنسور 50 مگاپیکسلی پیکسل 6 که سامسونگ GN1 بود، دوربین اصلی آن 12.2 مگاپیکسلی Sony IMX363 از Pixel 3-5a است که به دلیل باریک بودن آن است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی IMX386 فوق عریض و یک جفت IMX355 8 مگاپیکسلی برای سلفی در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *