اخبار گوناگون

گوگل استادیا در سال 2021 بیش از 100 عنوان بازی اضافه خواهد کرد

گوگل استادیا

گوگل خبری داد که کاربران سرویس گیمینگ ابری گوگل استادیا را به وجد می آورد.

این کمپانی، سرویس بازی ابری خود را در سال 2020 به دوستداران بازی، برای مناطق خاصی از جهان معرفی کرد.

گوگل اِستِیدیا که در آغاز با مشکلاتی روبرو بود و نتوانست پیشرفت مورد انتظار خود را ایجاد کند، حالا با بازی های جدیدی که در سال 2021 به لیست خود اضافه می کند ، قصد دارد تا به این سرویس جان تازه ای ببخشد.

گوگل استادیا

گوگل استادیا

همانطور که می دانید، گوگل استادیا یکی از اولین پلتفرم هایی است که در این مسیر در بین سرویس های بازی ابری قدم گذاشته است و در رقابت با کنسول های بازی راه سختی پیش رو دارد، اما گوگل برای آینده این پلتفرم سخت تلاش می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سرویس گیمینگ ابری اینجا کلیک کنید

در این راستا، گوگل استودیوهایی را برای توسعه بازی ها برای Stadia تاسیس کرد، اما این استودیوها هفته گذشته با گزارشی که خود کمپانی منتشر کرد، بسته شدند. زیرا روند ساخت بازی ها به تلاش و هزینه بیشتری نیاز داشت.

گوگل که به قول خود در مورد توسعه بازی های سفارشی به کاربران پلتفرم خود عمل نکرده، اکنون می خواهد با این خبر خوب، مبنی بر آمدن بیش از 100 بازی در سال 2021 به این پلتفرم، طرفداران را خوشحال کند.

مطلب پیشنهادی:  مقایسه دوربین عکاسی با چشم انسان

قرار داد با استودیو های بزرگ ساخت بازی و بازی های جدید

Google Stadia

گوگل تمام تلاش خود را می کند تا این پلتفرم برای همه بازیکنان جذابتر بشود. اگرچه این کمپانی میخواهد با قیمت مناسب و امکان هایی که به کاربران ارائه می دهد همه گیمرها را به سمت خود بی آورد، اما گوگل استادیا در حال حاضر پلتفرمی نیست که بتواند نظر همه را جلب کند. به همین دلیل، گوگل سعی دارد با توافق با استودیوهای بزرگ بازی سازی، توجه ها را به خود جلب کند.

با این برنامه گوگل، احتمالا تعداد بازی هایی که در سال 2021 به این پبتفرم می آیند، بیشتر خواهند شد. هرچند می توان گفت که 100 بازی جدید برای شروع بد نیست. گوگل همچنین اطلاعاتی درباره برخی از بازی هایی که قرار است منتشر شوند، ارائه داد.

Google Stadia

لیست بعضی از بازی هایی که کاربران انتظار بسیاری برای آنها کشیده اند

  • Shantae: Half-Genie Hero Ultimate Edition
  • Kaze and the Wild Masks
  • FIFA 21
  • Judgmen
  • Killer Queen Black
  • Street Power Football
  • Hellpoint
تیزر رسمی معرفی سرویس گیمینگ Google

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *