اخبار گوناگون

گوگل لنز در پلی استور به بیش از 500 میلیون دانلود رسید

گوگل لنز

گوگل لنز به بیش از 500 میلیون دانلود در پلی استور رسید

Google Lens، یکی از اصلی ترین برنامه های کمپانی Google، با تعداد دانلود بالا توجه ها را به خود جلب کرد. این برنامه حدود سه سال پیش منتشر شد و به 500 میلیون دانلود در پلی استور رسید.

به نظر می رسد این اپلیکیشن دانلود فعال بسیاری زیادی دارد. هر چند که فکر می کردیم این یک نرم افزار فراموش شده است، اما تعداد دانلود ها چیز دیگری می گوید.

گوگل لنز

گوگل لنز یک برنامه کاربردی پر کاربرد است که به شما در بسیاری از موارد به شما کمک می کند، مثل: اسکن کدهای QR، دریافت متن از تصاویر متن دار، حل معادلات، ترجمه، کمک به شما برای پیدا کردن بهترین قیمت هنگام خرید و …

گوگل لنز به طور پیش فرض روی دستگاه های Android نصب نیست. به این معنی که دانلود های انجام شده از پلی استور همه به صورت فعال می باشد، اگرچه برخی از قابلیت های Lens Google با گذشت زمان وارد برنامه Google Camera شده است، اما Google Lens هنوز دارای گزینه های با ارزشی است که بدون دانلود نمی توانید آنها را در هیچ برنامه ای پیدا کنید.

Google Lens

البته نمی توان گفت که Google Lens در بیشتر مواقع 100٪ به درستی کار می کند، اما این اپ قابل اطمینان ترین روش برای اسکن کدهای QR و مواردی مشابه که در بالا به آنها اشاره کردیم می باشد.

لینک دانلود از پلی استور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *