دوربین های DSLR برگشتند! فروش 132 درصد افزایش یافت در حالی که دوربین های بدون آینه 57 درصد کاهش یافت.

دوربین‌های DSLR بسیار دور از مرگ هستند – در واقع، فروش 132 درصد افزایش یافته است در حالی که دوربین‌های بدون آینه 57 درصد کاهش یافته است. چه خبر است؟

در یک چرخش شگفت‌انگیز، دوربین‌های DSLR – که قبلاً شاهد کاهش فروش به نفع همتایان بدون آینه‌شان بوده‌اند – 131.8 درصد افزایش فروش داشته‌اند، در حالی که دوربین‌های بدون آینه در ایالات متحده نسبت به سال قبل 57.1 درصد کاهش داشته‌اند.

الگوی دوربین‌های دیجیتال SLR که بیشتر از مدل‌های بدون آینه می‌فروشند، در سایر نقاط جهان مشابه است، البته بطور دقیق مشخص نیست. در سطح جهانی، دوربین های DSLR تنها 80.5 درصد از فروش خود را نسبت به سال گذشته به دست آوردند، اما دوربین های بدون آینه به 70.7 درصد کاهش یافتند.

بنابراین، با توجه به اینکه جنگ DSLR و دوربین های بدون آینه عمدتاً توسط دوربین های بدون آینه برنده شده است، سؤال این است که … اینجا چه خبر است؟ خوب، در حالی که شروع بازی LL Cool J و اعلام اینکه دوربین های DSLR در حال بازگشت هستند وسوسه انگیز است، اما در اینجا کمی بیشتر از آنچه که به نظر می رسد اتفاق می افتد.

دلیل اصلی تغییر در فروش – ارائه شده توسط بدنه صنعتی CIPA (با یک کلاه به ساعت دوربین دیجیتال) لزوماً این نیست که اشتها برای دوربین های DSLR به طور ناگهانی بیشتر از اشتهای دوربین های بدون آینه است. در عوض، دوربین‌های DSLR هنوز در جایی در دسترس هستند که همتایان آن‌ها به دلیل بحران قطعات، تا حد زیادی در کار نیستند.

در جایی که دوربین‌های بدون آینه، با فناوری‌های بسیار پیشرفته (و همچنین به دلیل جدیدتر بودن در بازار)، برای ماندن در تولید تلاش می‌کنند، دوربین‌های DSLR واقعاً به همان شکل دچار کمبود نشدند. بنابراین اگر یک دوربین کاملاً جدید می‌خواهید و فقط دوربین‌های DSLR در دسترس هستند، انتخاب‌های شما محدود است.

همچنین ممکن است تعداد افراد مبتدی بیشتری در عکاسی وجود داشته باشد (چیزی که از نظر رفتار خواننده در این وب سایت شاهد آن بوده ایم)، که در آن بهترین دوربین ها برای مبتدی ها دوربین های DSLR ارزان و به وفور در دسترس هستند.

در هر صورت، با توجه به کمبودها و مشکلات زنجیره تامین که نشانه‌های کمی از کاهش را نشان می‌دهد، این افزایش فروش DSLR ممکن است برای مدتی ادامه یابد.

نظر دهید
      پاسخ دهید

      خدمات مشتریان

      راهنمای خرید

      با دیجی سنتر

      لوگوی دیجی سنتر

      دیجی سنتر (دیدافراز) در سال 1384 به منظور فعالیت در زمینه فروش گوشی موبایل، دوربین و لوازم و تجهیزات آتلیه تاسیس گردید، و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به مصرف کنندگان، هنرمندان و دیگر هموطنان عزیزمان طی نموده... بیشتر بدانید.

      logo-kasbokar
      اینماد
      logo-samandehi
      تمامی حقوق برای فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر محفوظ است.
      دیجی سنتر
      Logo