اخبار گوناگون, اخبار موبایل

خروج شرکت ها از کنگره جهانی موبایل بخاطر ویروس کرونا

32b127307a606effdcc8e51f60a45922

موضوع خروج کمپانی آمازون از کنگره جهانی موبایل؛ خبر دیگری که به تازگی در دنیای دیجیتال سر و صدای زیادی به پا کرده است

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، آمازون جدیدترین کمپانی است که نامش در لیست انصراف دهندگان از کنگره جهانی موبایل در بارسلونا MWC 2020 به چشم می خورد.

در واقع  پس از انصراف شرکت هایی نظیر ال‌جی، انویدیا و اریکسون، آمازون چهارمین کمپانی بزرگی می باشد که با منتشر کردن اطلاعیه‌ای ضمن ابراز نگرانی خود از گسترش جهانی کروناویروس، عدم حضورش را در بزرگترین رخداد موبایلی جهان اعلام کرد

بی شک عدم حضور آمازون در این رویداد جهانی، که هر ساله علاقه مندان زیادی را از سراسر نقاط جهان به خود جذب می کند، ضربه بزرگی به کنگره وارد می کند زیرا این کمپانی قرار بود در MWC 2020 خدمات وب خود را به مشتریان موبایلی عرضه کند.

خبرها حاکی از آن است که در روزهای قبل ال‌جی، انویدیا و اریکسون سوئد نیز همگی به دلیل ممانعت از گسترش مرگبار ویروس کرونا، عدم حضور خود را در این جشنواره اعلام کرده اند.

کم رنگ تر شدن حضور و درخشش کمپانی سامسونگ در جشنواره امسال نیز مشهود است و گفته می شود این شرکت همانند سال های گذشته حضوری چشمگیر و گسترده نخواهد داشت.

اعلام شده است که افرادی که طی 14 روز قبل از شروع نمایشگاه به چین رفته باشند، اجازه ورود به این نمایشگاه داده نخواهد شد تا سلامت دیگر افراد حاضر در این رویداد به خطر نیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *