اخبار گوناگون

بیل گیتس واکسن کرونا COVID-19 را تزریق کرد

واکسن کرونا COVID-19

بیل گیتس در توییتر خود اعلام کرد که واکسن کرونا COVID-19 را تزریق کرد.

بیل گیتس، یکی از پر حاشیه ترین نام ها از زمان شیوع ویروس کرونا، امروز در پستی که در حساب توییتر خود منتشر کرد اعلام کرد واکسن کرونا COVID-19 تزریق کرده است.

گیتس در پیام خود از همه متخصصان و دانشمندان بهداشت و درمان تشکر کرد. گیتس عکسی را در این توییت منتشر کرده که ماسک دارد و بازوی خود را بالا زده.

Bill Gates

این تاجر مشهور و یکی از شرکای مؤسس مایکروسافت در این توییت گفته، یکی از مزایای 65 سالگی من واجد الشرایط بودن برای تزریق واکسن COVID-19 است، اولین دوز را این هفته دریافت کردم و احساس خوبی دارم، از نهادهای نظارتی و بهداشت و درمان در خط مقدم تشکر می کنم.

واکسن کرونا COVID-19

بیل گیتس واکسن کرونا COVID-19

بیل گیتس که 65 سال سن دارد، به دلیل سن و سال در اولویت واکسیناسیون ایالت واشنگتن قرار گرفت. گیتس، که سالها پیش به ما گفت، جهان به دلیل ویروس زیر و رو خواهد شد، یکی از افرادی بود که ادعا کرده بود با واکسن ویروس کرونا در بدن ما تراشه هایی (چیپست) قرار خواهد گرفت!

هفته گذشته، بیل گیتس گفت که مشتاقانه منتظر همکاری با رئیس جمهور جدید ایالات متحده آمریکا، جو بایدن و معاون رئیس جمهور کاملا هریس در مورد COVID-19 و تغییرات آب و هوایی (اقلیمی) است. گیتس اظهار داشت که هرچه افراد بیشتری در ایالات متحده آمریکا واکسینه شوند، خیلی زودتر می توانند به زندگی عادی نزدیک شوند.

Bill Gates Vaccine

حدود یک سال پیش، بیل گیتس اعلام کرد که از پست خود در مایکروسافت استعفا داده است تا زمان بیشتری را به اولویت های بشردوستانه از جمله بهداشت جهانی، توسعه، آموزش و تغییرات آب و هوایی (اقلیمی) اختصاص دهد. گیتس از آن زمان تاکنون در حال مشاوره و پشتیبانی با مایکروسافت می باشد.

مطلب پیشنهادی:  قطعه ای از Vision Pro که اپل نمی خواهد شما ببینید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *