اخبار گوناگون, اخبار موبایل, اخبار و مقالات

بهترین پارچه های میکروفیبر برای تمیز کردن موبایل و لوازم الکترنیکی

fdd5b16fc8134339089ef25b3cf0e588

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند پر از میکروب است و تقریبا هیچ کس آن را تمیز نمی‌کند. با وجود این که تمیز کردن صفحه نمایش گوشی کار سختی نیست و ضد عفونی کردن آن تنها یک دقیقه طول می‌کشد اغلب افراد این کار را فراموش می‌کنند. از این گذشته، دست شما با تلفن‌های هوشمندتان برخورد می‌کند و این چقدر می‌تواند بد باشد!

بر اساس مطالعات منتشر شده در ژورنال‌های بیمارستانی، میکروب‌هایی مثل کرونا ویروس که دارای تاج هستند می‌توانند تا نه روز روی صفحه گوشی هوشمند شما نشسته و بر روی آن باقی بمانند. اگر دستان خود را همواره تمیز و ضد عفونی کنید، تلفن هوشمند شما نیز تمیز و ضد عفونی می‌شود.

تمیز نگه داشتن تلفن شما یک مسئله است اما باید به این نکته توجه داشته باشید که گوشی‌های هوشمند گران قیمت امروزی بسیار ظریف هستند بنابراین اگر می‌خواهید با خیال راحت و بدون آسیب رساندن به گوشی، صفحه آن را تمیز کنید لازم است تا به نکات مهمی توجه کنید. در صورت برخورد جوهر، رنگ، مواد آرایشی و بهداشتی، خاک، مواد غذایی، روغن و لوسیون حتما صفحه نمایش تلفن هوشمند خود را تمیز کنید. برای این کار در مرحله اول، ابتدا گوشی را خاموش کنید و سپس آن را از تمامی کابل‌های متصل جدا کنید. در مرحله بعدی با یک پارچه نرم و مرطوب و بدون آن که پرز پارچه روی سمت گوشی بنشیند آن را تمیز کنید. از پاک کننده‌های تجاری خانگی یا مواد الکلی و ضد عفونی به هیچ عنوان استفاده نکنید زیرا استفاده از این مواد به شیشه و محتویات داخل گوشی نفوذ کرده و به آن آسیب می‌رساند.

بهترین راه برای تمیز کردن وسایل الکترونیکی مثل گوشی‌های هوشمند، استفاده از پارچه‌های میکرو فیبر کمی مرطوب است. پارچه‌های میکرو فیبر برای تمیز کردن وسایل الکتریکی بسیار نرم، قابل شستشو و خاصیت استفاده مجدد را دارند. این پارچه‌ها و مواد برای تمیز کردن سطوح سخت مثل بدنه و صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند، صفحه اولئوفوبی گوشی‌های آیفون و… بسیار موثر است. از این پارچه‌ها به شکل‌های مختلف می‌تواند استفاده کرد، می‌توان آن را خشک، مرطوب، با محلول تمیز کننده و یا بدون محلول بر روی سطوح سخت کشید و این سطوح را تمیز کرد. در این مطلب به شما برخی از بهترین و با کیفیت‌ترین پارچه‌های میکرو فیبر موجود که می‌توانید بدون آسیب رساندن به گوشی تلفن آن‌ها را تمیز کنید را معرفی خواهیم کرد.

پارچه میکرو فیبر AmazonBasics برای وسایل الکترونیکی

fb03a0f2f5d94af4a5c0890fff0ef6e0پارچه‌های شش تایی میکرو فیبر Amazon Basics یک راه عالی و مطمئن برای تمیز کردن ایمن صفحه‌های هوشمند و تبلت‌های شما است. این پارچه‌ها که در آن از تکنولوژی ماورا بنفش استفاده شده است، با هدف پاک کردن روغن، لک‌ها، اثر انگشت، گرد و غبار و خاک و… طراحی و از میکرو فیبر محکم بافته و ساخته شده‌اند و هر کدام دارای پاکت پلاستیکی مخصوص به خود هستند تا بتوانید آن را به خوبی محافظت کرده و تمیز نگه دارید.

پارچه میکرو فیبر HTTX برای صفحه‌های نمایش

0459f8ebb506c02718d4b29b11f586a0

این پارچه‌های تمیز، ابریشمی و بدون ابریشم در بسته بندی متنوعی با چهار رنگ پاستیلی زیبا و دلپذیر (آبی، زرد، صورتی و سبز) تولید شده‌اند و می‌توانید با استفاده از آن دستگاه‌های خود را از گرد و غبار، لکه ها، اثر انگشت و خاک بدون هیچ مشکلی برای دستگاه خود دور نگه دارید. پارچه گرد و غبار را از صفحه بلند می‌کند و آن را از بین می‌برد. پارچه‌ها را می‌توان به طور مكرر شست و شو داد. هر پارچه 6 در 7 اینچی در یک کیسه پلاستیکی پلی اورتان بسته می‌شود. همچنین می‌توانید از آن‌ها برای تمیز کردن شیشه‌های عینک، لنزهای دوربین، جواهرات، مانیتور رایانه، تلویزیون، صفحه نمایش LCD و فضای داخلی خودرو استفاده کنید.

پارچه میکرو فیبر Progo

8ede06ecd4c633266fdced4089d42ddd

از پارچه میکرو فیبر Progo Premium برای تمیز کردن روغن و کثیفی‌های صفحه نمایش تبلت، لنزهای دوربین، عینک، لپ تاپ و تلویزیون استفاده کنید. پارچه‌های مشکی 6 × 7 اینچی در یک بسته شش تایی قرار می‌گیرند که هر کدام در کیسه‌های پلی اورتان مخصوص خود قرار دارند.

پد تمیز کننده صفحه نمایش Fintie

517da335fd0ec2f4a25ea139d5494163

Fintie ثابت می‌کند که بدون گرد و غبار، اثر انگشت، لکه‌ها و مواد باقیمانده، صفحه لمسی گوشی هوشمند شما می‌تواند چقدر زیبا باشد. پد تمیز کننده صفحه Fintie از چرم وگان در پشت و پارچه میکرو فیبر نرم در قسمت جلویی برای تمیز کردن انواع دستگاه‌های الکترونیکی از جمله تلفن‌های هوشمند، تبلت، مانیتور کامپیوتر، صفحه نمایش تلویزیون و لنزهای دوربین ساخته شده است. در قسمت پشتی بند تسمه‌ای الاستیک وجود دارد که برای هر اندازه دستی مناسب است.

پارچه هوشمند میکرو فیبر Toddy Gear

10493aa88605cad5ab4752b04a63d172

پارچه هوشمند Toddy Gear یک پارچه مخمل دو طرفه است برای تمیز کردن خراش از دستگاه‌های الکترونیکی حساس، به وجود آمده است. از طرف میکرو فیبر این پارچه می‌توانید دستگاه خود را بعد از تمیز کردن آن، براق کنید. این پارچه قابل شستشو و خشک کردن با دستگاه‌های مختلف در دمای کم است.

دستمال مرطوب پارچه تمیز کردن صفحه ProCase

b05851605ad0a7613af514cd321a63e3

پد تمیز کردن صفحه ProCase از وگان نرم و مقاوم در برابر خراش ساخته شده است و بدون مواد شیمیایی گزینه ایده آل برای تمیز کردن هر دستگاه لمسی از جمله تلفن‌های هوشمند و تبلت ها، مانیتور رایانه‌ها، تلویزیون‌ها و موارد دیگر است. پد قابل استفاده مجدد 3 در 3 اینچی گرد و غبار، اثر انگشت، لکه‌ها و مواد باقیمانده را از روی صفحه نمایش پاک می‌کند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *