اخبار و مقالات, اخبار موبایل

آیفون 15 پرو بدون جایگاه سیم کارت عرضه می شود

اپل آیفون 15 پرو بدون جایگاه سیم کارت عرضه می شود

اپل خط تولید آیفون 13 را در ماه سپتامبر رونمایی کرد و هنوز چند ماه مانده تا آیفون 14 عرضه شود، اما شایعاتی در ارتبات با آیفون 15 در حال حاضر در اینترنت پخش شده است و آخرین مورد ادعا می کند که آیفون 15 که قرار است در سال 2023 عرضه شود،فاقد اسلات سیمکارت خواهد بود.

این شایعه از نشریه برزیلی Blog do iPhone می‌آید که می‌گوید مدل‌های Pro 2023 (که به طور آزمایشی iPhone 15 Pro نامیده می‌شود) اسلات فیزیکی سیم‌کارت ندارند و برای اتصال کاملاً به فناوری eSIM متکی هستند.

این منبع همچنین ادعا می کند که این آیفون ها با پشتیبانی دوگانه eSIM عرضه می شوند که به کاربران امکان می دهد دو خط را به طور همزمان داشته باشند.با این حال، مشخص نیست که آیا مدل‌های غیر پرو نیز کاملاً به فناوری eSIM وابسته هستند یا همچنان از اسلات‌های فیزیکی سیم‌کارت استفاده می‌کنند.

برنامه‌ریزی اپل برای کنار گذاشتن اسلات سیم‌کارت چندان تعجب‌آور نیست زیرا گفته می‌شود این غول فناوری در نهایت به یک آیفون بدون پورت تبدیل می شود و حذف شکاف سیم‌کارت اولین قدم در این مسیر است.

با این حال، حتی اگر اپل یک آیفون بدون اسلات سیم کارت راه اندازی کند، همچنان می توانیم شاهد ارائه نسخه ای با اسلات فیزیکی سیم کارت در کشورهایی باشیم که سرویس eSIM در دسترس نیست.

همان طور که گفته شد این تنها یک شایعه می باشد. برای صحت این خبر ها باید منتظر باشید تا یک منبع خبری معتبر این شایعات را تایید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *