نقد و بررسی لوازم جانبی دوربین

گودکس Godox UL60 Silent LED Video Light معرفی کرد

ts godox ul60 silent led video light

منابع نور LED به دلایل زیادی برای فیلمبرداران موهبتی است و کمتر فیلمبردار و یا عکاس حرفه ای است که در بین تجهیزات خود انواع مختلف منابع نور از جمله LED ها را نداشته باشد، اما یک مشکل وجود دارد همه LED ها آنطور که باید بدون نویز کار نمی کنند و این در بلند مدت عکاسی را سخت و فیلمبرداری را غیر ممکن میکند، تصور کنید در طول مصاحبه، پخش آنلاین، یا در سایر محیط های ضبط حساس به نویز اصلی ترین دستگاه نورپردازی شما به تنهایی ایجاد نویز کند. اینجاست که چراغ ویدیویی LED سایلنت جدید Godox UL60 به کار گرفته می شود. و قطعا این انقلابی در این صنعت خواهد بود.

godox ul60 silent led video light 2 fan 1920
گودوکس UL60 دارای سیستم خنک‌کننده بدون فن است که به گفته سازنده، 100 درصد بی‌صدا کار می‌کند. 100-240 VAC (50/60 هرتز)، یک آداپتور V-mount اختیاری برای تغذیه Godox UL60 با باتری در دسترس است. علاوه بر خروجی نور روز خنثی با کنترل 0 تا 100 درصد کاهش نور، Godox UL60 Silent Video Light دارای هشت تنظیم از پیش تنظیم روشنایی FX داخلی، از جمله تنظیم فلاش، و همچنین جلوه های نور طوفان، تلویزیون، و لامپ شکسته است. که می تواند با استفاده از جعبه کنترل موجود کار کند. UL60 با DMX512 سازگار است یا می توان آن را به صورت بی سیم با استفاده از کنترل اختیاری Godox RC-A6 یا برنامه Godox Light با دستگاه های قابل حمل بلوتوث کنترل کرد.

godox ul60 silent led video light 1 items 1920

چراغ ویدیویی بی صدا Godox UL60 با تمام لوازم جانبی نورپردازی Bowens-mount S نیز سازگار است. علاوه بر جعبه کنترل، هر فیکسچر Godox UL60 شامل یک بازتابنده، درپوش محافظ لامپ، کابل و سیم برق است.

godox ul60 silent led video light 3 remote 1920

خرید معرفی Godox UL60 Silent LED Video Light

در حال حاظر محصولات گودکس در بازار ایران با قیمت های مختلف موجود است قطعا آنچه که باید مورد توجه قرار بگیرد خرید کالاهای موجود با گارانتی و خدمات پس از فروش است چرا که تجهیزات نورپردازی دارای حساسیت بالا هستند و در صورت نداشتن خرید امن قطعا عواقبی برای خریدار خواهد داشت. سایت ما اکثر تجهیزات گودکس را با گارانتی ایران گودکس موجود است و همچنین مرکز خدمات دیجی سنتر تعمیر تمامی تجهیزات نورپردازی را ارائه میدهد بنابراین با خیالی آسوده و از آن مهم تر با قیمت های بینظیر و دست اول میتوانید تمامی تجهیزات نورپردازی برند گودکس را از سایت دیجی سنتر تهیه نمایید. Godox UL60 هم از جدیدترین محصولات این برند محبوب است که با دیگر برادران خود موجود و قابل سفارش است. برای مشاوره و خرید این محصول و محصولات مشابه به سایت و پشتیبانی دیجی سنتر مراجعه نمایید و در کمترین زمان خرید خود را نهایی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *