نرم افزار

5 تا از بهترین نرم افزارهای رایگان بازیابی کارت SD در سال 2021

sd card deleted 1

بهترین نرم افزار بازیابی کارت SD رایگان چیست؟ در این مقاله می توانید 5 نرم افزار برتر بازیابی اطلاعات از دست رفته کارت حافظه SD را بیاموزید و همه ی این برنامه ها می توانند به شما کمک کنند تا تمام اطلاعات از دست رفته را از دستگاه کارت SD خود بازیابی کنید. این پنج برنامه عبارتند از :

  1. Recoverit Data Recovery
  2. DiskDrill Data Recovery
  3. Recuva Data Recovery
  4. iCare Data Recovery
  5. PhotoRec Data Recovery

1. Recoverit Free Data Recovery

یک ابزار قابل اعتماد بازیابی اطلاعات کارت SD، که به شما شانس کامل برای بازگرداندن اطلاعات حذف شده/از دست رفته تان را می دهد. این برنامه از بازیابی فایل هایی که توسط ویروس ها، قطع برق، حذف تصادفی و فرمت آسیب دیده اند، پشتیبانی می کند. دلایل اولیه شما هر چه باشد، Recoverit Data Recovery تضمینی برای بازیابی فایل ها از کارت SD است. می توانید از آن برای بازیابی انواع داده ها استفاده کنید. اگر می‌خواهید عکس‌های حذف شده را از کارت SD یا انواع فایل‌های دیگر، از جمله موسیقی، فایل‌های PDF، ویدیو و غیره بازیابی کنید.

external drive data recovery

 

[list_positive]

نقاط قوت

  • پشتیبانی از بازیابی تقریباً همه نوع داده.
  • نرخ موفقیت بالا بازیابی اطلاعات.
  • پشتیبانی از پیش نمایش فایل های مختلف مانند اسناد، فیلم ها، عکس ها و غیره
  • می تواند داده ها را از رایانه خراب شده بازیابی کند (نیاز به ارتقاء).
  • اسکن عمیق زمان کمتری می برد.

[/list_positive]

[list_negative]

نقاط ضعف

  • نسخه رایگان تنها از بازیابی 100 مگابایت داده پشتیبانی می کند.

[/list_negative]

2. DiskDrill

در آزمایش، ما چهار سناریوی داده را همانطور که قبلا ذکر شد شبیه‌سازی کردیم: حذف همه فایل‌ها و خالی کردن سطل بازیافت، shift+delete، اسکن عمیق (برای اسکن عمیق درایو C)، اسکن سریع (برای اسکن فایل‌های بزرگ). در اولین آزمایش، DiskDrill نمی تواند هیچ داده ای را پیدا کند (اسکن سریع). به اسکن عمیق بروید، DiskDrill می تواند فایل های بسیار بیشتری را نسبت به بقیه جستجو کند. در نتایج اسکن، دسته بندی فایل ها و نام ها به هم ریخته است. قطعا برای کاربران خوب نیست که اطلاعات گم شده خود را بین فایل های بهم ریخته پیدا کنند. اما اتمام فرآیند اسکن زمان کمتری می برد. Disk Drill برای نسخه مک بهتر از نسخه ویندوز است.

free sd card recovery software diskdrill

[list_positive]

نقاط قوت

  • پس از یک اسکن عمیق، بیشترین فایل های از دست رفته را با موفقیت بازیابی کرد.
  • اسکن عمیق زمان اسکن کمتری می برد.

[/list_positive]

[list_negative]

نقاط ضعف

  • با اسکن سریع نمی تواند هیچ داده ای را پیدا کند.
  • پیدا کردن فایل های بازیابی شده پس از اسکن سخت است.
  • پس از خالی کردن سطل بازیافت، فایل های بزرگ کمتری را با اسکن سریع اسکن می کند.

[/list_negative]

3. Recuva

Recuva یکی دیگر از نرم افزارهای رایگان بازیابی کارت SD است. ما هر سناریو را روی کارت SD آزمایش کردیم. Recuva 100 درصد از تصاویر JPG را بازیابی کرد. این نرم افزار بازیابی کارت SD در بازیابی انواع فایل های دیگر در چهار آزمایش ما به خوبی عمل کرد. در نسخه رایگان، محدودیتی برای بازیابی فایل های بیشتر دارد. کاربران می توانند نسخه حرفه ای Recuva را خریداری کنند. از هارد دیسک مجازی و به روز رسانی خودکار پشتیبانی می کند.

free sd card recovery software recuva

[list_positive]

نقاط قوت

  • 100 درصد تصاویر JPG را بازیابی کرد.
  • پایدارترین بازیابی کارت SD برای استفاده.
  • رایگان برای بازیابی پیشرفته فایل.

[/list_positive]

[list_negative]

نقاط ضعف

  • رابط کاربری واقعا جالب و جذابی نیست.
  • نسخه رایگان ویژگی های کمتری نسبت به نسخه های تجاری دارد.
  • فقط روی سیستم عامل های ویندوز کار می کند.

[/list_negative]

4. iCare Data Recovery

شما می توانید 2 گیگابایت داده به طور رایگان با iCare بازیابی کنید. در آزمایش ما، بازیابی کارت SD iCare می تواند تقریبا 90 درصد از داده های حذف شده را از این چهار سناریو از دست دادن داده بازیابی کند. در طول تست، اسکن فایل های حذف شده زمان بیشتری می برد، اما متاسفانه از بازیابی تصاویر JPG پشتیبانی نمی کند. همچنین، iCare فقط با ویندوز سازگار است، نه برای کاربران macOS.

6

[list_positive]

نقاط قوت

  • استفاده از این نرم افزار بازیابی کارت SD بسیار آسان است.
  • برای هر گونه سناریو از دست دادن داده به خوبی عمل کرد.

[/list_positive]

[list_negative]

نقاط ضعف

  • این برنامه فقط برای کاربران ویندوز کار می کند.
  • کمترین سرعت اسکن را دارد.

[/list_negative]

5. PhotoRec Data Recovery

ما PhotoRec را با همان سناریوهای از دست دادن داده آزمایش کردیم. از بازیابی هر نوع فایلی پشتیبانی می کند. کاری که این ابزار به طور موثر انجام می دهد این است که به سادگی فایل ها و پوشه های حذف شده را از هارد دیسک ها، SSD ها، درایوهای فلش USB و کارت های حافظه یا اس تی ها بازیابی می کند. همچنین برای کاربران تجاری به اندازه کافی ایمن و قابل اعتماد است و با انواع کامپیوترها و هارد دیسک ها قابل استفاده است. این آزمایش طولانی‌ترین زمان را برای اسکن فایل‌های حذف شده در هر سناریو از دست دادن داده صرف کرده است.

photorec startup 1232

[list_positive]

نقاط قوت

  • نرم افزار بازیابی اطلاعات رایگان است.
  • پشتیبانی از سیستم های مختلف مانند ویندوز، macOS و لینوکس.
  • انواع فایل ها را به راحتی بازمیگرداند.

[/list_positive]

[list_negative]

نقاط ضعف

  • درک رابط خط فرمان برای مبتدی بسیار دشوار است.
  • کاملا فنی برای کاربران

[/list_negative]

به طور خلاصه، Recoverit Data Recovery تمام ویژگی‌های مورد نیاز ما را در یک نرم‌افزار بازیابی اطلاعات SD کامل پوشش داده است. کاربران رایانه اکنون می توانند خوشحال باشند زیرا به لطف توانایی عالی بازیابی اطلاعات Recoverit دیگر ترس از دست دادن داده وجود ندارد. ما آن را به عنوان بهترین نرم افزار بازیابی کارت SD توصیه می کنیم. اگر به یک راه حل تعمیر کارت SD نیاز دارید، می توانید از نرم افزار بازیابی کارت SD Recoverit نیز استفاده کنید یا از بین 5 بهترین نرم افزار بازیابی کارت SD رایگان، مناسب ترین را انتخاب کنید.

چگونه بهترین ابزارها را برای بازیابی اطلاعات کارت SD انتخاب کنیم

همه ابزارهای بازیابی اطلاعات کارت SD ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی را ارائه می‌دهند، البته ناگفته نماند که چقدر می‌توانند از نظر عملکرد متفاوت باشند. هنگام مقایسه آنها به معیارهای زیر توجه می کنیم:

?️ نتایج بازیابی اطلاعات

آیا ابزار بازیابی کارت SD واقعاً نتایج بازیابی اطلاعاتی را که وعده داده است ارائه می دهد؟ متأسفانه، برخی از ابزارها ادعا می کنند که هزاران فرمت فایل را بازیابی می کنند، اما در واقع، حتی ابتدایی ترین آنها را بازیابی نمی کنند.

? ویژگی ها و قابلیت های اضافی

آیا این ابزار دارای ویژگی های اضافی است، که ارزش آن را افزایش دهد؟ نمونه‌های خوب شامل حفاظت داخلی داده‌ها و قابلیت‌های پشتیبان‌گیری، بررسی سلامت دیسک و غیره است.

☎️ پشتیبانی مشتری

کارکنان پشتیبانی مشتری چقدر دوستانه و پاسخگو هستند؟ هیچ چیز بدتر از این نیست که با یک باگ آزاردهنده روبرو شوید و کسی را نداشته باشید که آن را به او گزارش دهید. البته بحث پشتیبانی در کشور ما کمی متفاوت است و قطعا نمیتوان همیشه به نتایج دلخواه رسید.

? استفاده آسان

آیا قبل از اینکه بتوانید از ابزار بازیابی اطلاعات کارت SD استفاده کنید، باید یک کتابچه راهنمای طولانی را بخوانید؟ این روزها، هیچ دلیلی وجود ندارد که ابزارهای بازیابی کارت SD پیچیده و غیر شهودی باشند، و قطعاً دلیلی وجود ندارد که وقت خود را تلف کنید.

? قیمت

آیا این ابزار به عنوان یک نرم افزار رایگان ارائه می شود یا هزینه دارد؟ بسته به بودجه خود، ممکن است به سمت ابزارهای رایگان بازیابی اطلاعات کارت SD گرایش پیدا کنید، و این کاملاً درست است. فقط بدانید که راه حل های پولی معمولاً قابل اعتمادتر هستند و نتایج بهتری ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *