اخبار گوناگون, اخبار موبایل, راهنمای خرید

بهترین قاب های محافظ آیفون در سال 2020

بهترین قاب‌های محافظ آیفون در سال 2020

بهترین قاب‌های آیفون در سال 2020

آیفون  که ساخته کمپانی اپل است یک گوشی زیباست اما اغلب لوازم زیبا شکننده و حساس هستند. اگر شما در بیرون و در شرایط آب و هوایی مختلف کار می‌کنید، یا به گشت و گذار علاقمند هستید و یا آیفون شما زیاد از دستتان بر روی زمین سقوط می‌کند، مسلما باید به گزینه‌ای که کاملا گوشی شما را از آسیب حفظ کند، فکر کنید. اگر آیفون شما از دستتان می‌افتد و دارای خط و خطوط‌های زیادی است و یا بدتر از آن صفحه‌ی گوشیتان ترک خورده است، هزینه‌ی تعمیر بالا خواهد بود. وقتی اوضاع دشوار می‌شود، یک فرد باهوش از قابی ضخیم برای آیفون استفاده می‌کند تا گوشی در برابر ضربات ایمن بماند. ما طی تلاشی بسیار، یک لیست از بهترین گزینه‌های قاب موجود را برای شما تهیه کرده‌ایم. این موارد بهترین قاب‌های محافظ آیفون هستند.

Gear 4 Platoon Drop Case

8fc4bc380e6185d2f37a64f0c8f34a93در واقع سقوط گوشی، مضرترین مسئله‌ای است که به آیفون آسیب می‌زند. برای همین چرا قابی که ضد ضربه باشد و از گوشی در برابر ضربه محافظت کند را تهیه نمی‌کنید؟ قاب Gear 4 Platoon ایمن‌ترین قاب گروه Gear4 است و به طرزی باورنکردنی از گوشی محافظت می‌کند؛ حتی اگر گوشی از 20 فیتی (6 متری) سقوط کند. این یعنی حتی اگر گوشی از طبقه‌ی دوم سقوط کند نیز سالم می‌ماند. اما این اتفاق چطور رخ می‌دهد؟ Gear4 از ماده‌ای با نام D3O که به جهت خاصیت ضدضربه‌ی خود مشهور است، استفاده می‌کند. این ماده حتی در ارتش و همچنین بوسیله‌ی ورزشکاران حرفه‌ای برای محافظت در برابر فشارهای زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. قاب Platoon از مقدار زیادی از این ماده بهره می‌برد و در نتیجه نسبتا بزرگ است. خصوصا در صورتی که یک بامپر نیز بر روی آن قرار بگیرد. برای احتیاط و محافظت بیشتر، این قاب دارای جلد چرمی و یک گیره نیز هست. این ویژگی سبب می‌شود تا این قاب مناسب و ایمن به یک انتخاب خوب برای افرادی که مایل‌اند گوشی آن‌ها مدام در دسترسشان باشد تبدیل شود.

Speck Presidio Grip Case

0f9cfb7a9acced8a4167ea8006fdd080

یکی از قاب‌های آیفون مورد علاقه‌ی ما، از هر لحاظ Speck Presidio Grip است. این قاب بسیار محکم و ضخیم است و می‌تواند در برابر سقوط 13 فیتی مقاومت کند. این قاب به جهت طراحی درونی مخصوص خود که در برابر ضربه مقاوم است، می‌تواند سقوط و ضربه‌ی وارده بر گوشی را مدیریت کند و میزان ضربه را پراکنده کند و کاهش دهد. سطح مات این قاب سبب مقاومت آن در برابر خراشیدگی می‌شود و لبه‌های لاستیکی و برجسته آن در قسمت بالای گوشی باعث محکم‌تر شدن آن می‌شود (به همین جهت نام آن Grip است). سطح برجسته در صورتی که گوشی به سمت صفحه قرار بگیرد، باعث ایمنی آن می‌شود. برش‌های این قاب بسیار دقیق هستند و پوشش روی دکمه‌ها به خوبی کار می‌کند. همچنین این قاب دارای خاصیت ضدمیکروب است که سبب می‌شود باکتری‌ها در آن انباشته نشوند. در حال حاضر این ایمن‌ترین قاب Speck نیست چراکه بهترین قاب، Presidio Sport است که از ارتفاع 15 فیتی از گوشی محافظت می‌کند. اما ما فکر می‌کنیم که حالت برجستگی و استحکام این قاب آن را به یک انتخاب خوب تبدیل می‌کند. البته باید بدانید که بهترین محافظ در برابر سقوط آیفون این است که از ابتدا باعث سقوط آن نشوید!

Urban Armor Gear Monarch Case

b55c86af1c55672a8792354910cd548dتنها با یک نگاه به این قاب و دیدن ظاهر زاویه‌دار و بخش بیرونی فلزی آن می‌توانید بگویید که قابی محکم است. قاب‌های UAG قاب‌هایی هستند که فضانوردان از آن‌ها استفاده می‌کنند اما در حقیقت به جای فلز از پلاستیک‌های سبک ساخته شده‌اند. در بخش‌های کناری قسمت‌هایی لاستیکی وجود دارند که ضربه گیر هستند. همچنین این بخش‌های لاستیکی سبب می‌شوند تا در زمانی که گوشی را بر روی سطحی قرار می‌دهید لیز نخورد و به زمین نیفتد. این قاب دور تا دور آیفون شما را می‌پوشاند و در نتیجه خطر بسیار کمی زمین خوردن صفحه‌ی گوشی و لنزهای دوربین آن را تهدید می‌کند. بخش‌های کناری حالت شیاردار دارند و این مسئله باعث می‌شود گوشی محکم‌تر در دست شما جای گیرد. پوشش‌های بزرگ دکمه‌ها نیز به راحتی قابل دسترسی هستند و می‌توان با کمک آن‌ها حتی در صورتی که دست خیس یا کثیف باشد،  به  راحتی دکمه‌ها را فشار داد. این قاب همچنین در تست‌های استاندارد سقوط ارتش نیز موفق عمل کرده است و در برابر بار سقوط  8 فیتی کاملا مقاوم است و دارای 10 سال ضمانتنامه محدود است.

Incipio Aerolite Case

9c51a13764ca629f439f6accbb4ec413

Incipio برای ساخت قاب گوشی شما زمان و تلاش زیادی را ارائه می‌دهد و این قاب یکی از ایمن‌ترین پیشنهادها است. قاب Aerolite پوشش خارجی محکم، ضد خش و صاف را با مواد داخلی انعطاف‌پذیر و شیاردار خاص Forticore که مربوط به Incipio است تلفیق می‌کند. این ساختار برای جذب و پراکنده کردن شدت ضربه به جهت حفاظت از آیفون شما طراحی شده است. این قاب می‌تواند سقوط‌های 11 فیتی را مدیریت کند. محفظه‌های دقیق این قاب به شما امکان دسترسی آسان به پورت و دوربین گوشی را می‌دهند، پوشش‌ دکمه‌ها به خوبی عمل می‌کنند و شارژ وایرلس گوشی با وجود قاب بر روی آن امکان‌پذیر است. همچنین بخش جلویی گوشی شما در این قاب هیچ پوششی ندارد و کاملا در دسترس است.  شاید بخواهید این قاب محکم را با یک محافظ صفحه در کنار هم داشته باشید تا در این صورت امنیت کامل گوشی شما فراهم شود.

Mous Contour Case

c2e7b5bb0ec8bb7e2aaf8a5516ca5387

بسیاری از تولیدکنندگان قاب برای ساخت قاب‌های محکم و شیارداری که ظاهری جذاب داشته باشند با چالش رو به رو هستند اما Mous با این مشکل مواجه نیست. خط تولید جدید Contour با قسمت پشتی چرمی خود واقعا شیک است. برش‌های این قاب کاملا دقیق و اصل هستند و Mous تمام این ویژگی‌ها را بدون کاستن از ایمنی قاب فراهم آورده است. ترکیب پلی‌کربنات و TPU حقیقتا مقاومت زیادی را در برابر سقوط فراهم می‌آورند. کناره‌های نرم و میکروفیبری این قاب آیفون شما را کاملا در بر می‌گیرند و برای بخش پورت، اسپیکر، دوربین و سوئیچ محفظه‌هایی زاویه‌دار و دقیق را مشاهده خواهید کرد. قسمت پشتی چرمی به این جهت پدید آمده است تا دوام قاب بالا رود و ضدخش باشد و دارای رنگ‌های متنوعی است. اگرچه به نظر ما زیباترین قاب، قاب‌هایی هستند که پوششی خال‌دار و سیاه و سفید دارند.

Catalyst Impact Protection Case

350a7f5ee27d22dbe36698b10930ff96

این قاب گوشی را در برابر سقوط 9.9 فیتی (3 متری) محافظت می‌کند و دارای طراحی خاص و کاربردی است که آیفون شما را از آسیب حفظ می‌کند. بخش برجسته‌ی بالایی این گوشی شما را مطمئن می‌سازد که نمایشگر هیچگاه با زمین تماس پیدا نمی‌کند. این قاب دارای یک لنیارد کمری است که به شما کمک می‌کند در وهله‌ی اول از هر نوع سقوطی پیشگیری کنید. Catalyst به سبب قاب‌های ضدآب خود مشهور است و اولین بار دکمه‌ی روشن/خاموش برای ایجاد تماس در آن ایجاد شد. همچنین Catalyst با اینکه در نسل‌های اخیر آیفون که IP68 هستند به خاصیت ضدآب زیادی نیاز نیست، همچنان قاب‌های ضد آب را ارائه می‌دهد که به اندازه‌ی این قاب شیاردار خاصیت قابلیت ایمنی بخشی ندارند. همچنین این قاب در برابر غبار و کثیفی مقاوم است. می‌توانید این قاب را در رنگ‌های سیاه، قرمز، آبی، نارنجی و بدون‌رنگ نیز دریافت کنید.

Tech21 Evo Check Case

c5eee1896752e5ac19a3a0bb34fbab4b

برخی از بهترین قاب‌های محکم و شیاردار آیفون ممکن است گران باشند اما برخی اوقات این هزینه‌ی زیاد ارزش امکانات قاب را دارد. ما تست‌های Tech21 در مورد بررسی قاب‌های شیاردار را مشاهده کرده‌ایم و این قاب‌ها همگی آیفون شما را در برابر سقوط محافظت می‌کنند. قاب evo check همچون سایر قاب‌های Tech21 برای آیفون x، در زمان سقوط گوشی از ارتفاع 12 فیتی مورد آزمایش قرار گرفته است. این فاصله به طور معمول بیش از ارتفاعی است که احتمال دارد گوشی از آن سقوط کند. محافظ سه‌لایه‌ی اطراف گوشی که در بخش بامپر قرار دارد، دور تا دور گوشی را فرامی‌گیرد و هرگونه ضربه‌ای را دفع می‌کند. همچنین این قاب نسبتا سبک و نازک است و به راحتی در دست جای می‌گیرد. به علاوه دارای محافظ ضدمیکروبی است تا گوشی ظاهری زیبا و تمیز داشته باشد. این قاب دارای پوشش دکمه‌ای داخلی است و دارای برش‌های بزرگی برای دوربین، پورت و سوئیچ است.

Otterbox Defender Series Pro Case

bf9ce4f69ab045fb497f79b7b5d7622e

زمانی که بحث محافظت قدرتمند از آیفون به میان می‌آید، بسیاری از افراد Otterbox را صاحب استاندارد طلایی می‌دانند و عقیده دارند که Defender Series Pro محکم‌ترین قاب ارائه شده‌ی Otterbox است. این قاب دارای طراحی لایه‌ای با یک پوشش کشویی بادوام و لاستیکی مصنوعی است که بوسیله‌ی یک پوشش پلی‌کربنات پوشیده شده است. این پوشش دارای خطوط منظمی است تا لغزش قاب کمتر شود. نسخه‌های قدیمی‌تر این قاب دارای محافظ صفحه‌ی داخلی هستند اما نسخه‌ی iPhone 11 Pro بدون محافظ صفحه ارائه می‌شود. با این حال می‌توانید یک محافظ صفحه‌ی مجزا برای گوشی خود تهیه کنید و در کنار این قاب از آن استفاده کنید. همچنین کاورهایی وجود دارند که سبب رفع کثیفی‌ها و مواد زائد از قسمت پورت گوشی می‌شوند. به علاوه این قاب دارای یک گیره‌ی نگهداری کمربندی است که می‌تواند به عنوان استند موبایل نیز مورد استفاده قرار گیرد. پوشش دکمه‌ها در جای مناسب خود قرار دارند و سبب می‌شوند تا بتوان به راحتی دکمه‌ها را فشرد. Otterbox بر روی این قاب‌ها در طول مدت 238 ساعت، 24  تست گوناگون انجام داده است. به همین جهت می‌توانید در مورد ایمنی آن‌ها در برابر سقوط اطمینان کامل داشته باشید. این قاب همچنین دارای OtterArmor Microbial Defense است تا در برابر میکروب‌ها مقاوم باشد.

Case-Mate Tough Groove Case

2048d4501a8ee60d3d586159d163dbeb

قاب‌ها لزوما نباید کاربردی باشند و این قاب چشمگیر و نیمه‌شفاف گواه این مدعاست. سطح رنگین کمانی این قاب بسته به نور و رنگ گوشی تغییر رنگ می‌دهد. قسمت پشتی این قاب که شیارهای شدیدی دارد و کناره‌های انعطاف‌پذیر آن سبب می‌شوند تا قاب بسیار محکم عمل کند و لیز نخورد. اما اگر آیفون شما از دستتان لیز خورد جای نگرانی نیست، چراکه این قاب در برابر سقوط 10 فیتی مقاوم است. در بخش پشتی قاب یک پوشش ضد خش وجود دارد که باعث زیبایی آن می‌شود و در زمانی که گوشی داخل قاب باشد نیز می‌توان آن را به راحتی به صورت وایرلس شارژ کرد. همچنین Case-mate ضمانتنامه مادام‌العمر ارائه می‌دهد. برش های دقیق و خوب دکمه‌های گوشی این پکیج جذاب را کامل‌تر می‌کنند.

Lifeproof Fre Case

76d4110e944e83212bafa4b11ebf2b7e

iPhone 11 Pro، مقاوم‌ترین گوشی اپل در برابر آب است اما این بدین معنا نیست که می‌توانید آن را در معرض آب قرار دهید. اگر به یک پوشش کامل نیاز دارید، این قاب Lifeproof ارزش بررسی کردن را دارد. این قاب رتبه‌ی IP68 را دارد و این بدین معناست که می‌تواند تا عمق 6.6 فیتی (2 متری) آب برای حدود یک ساعت بدون اینکه آب به درون آن نفوذ کند قرار بگیرد. همچنین این قاب محکم است و در تست استاندارد سقوط ارتشی 810G-516.6 موفق عمل کرده است. همچنین گوشی شما با این قاب پس از سقوط از ارتفاع 6.6 فیتی نیز ایمن خواهد بود. با استفاده از این قاب تمام گوشی شما پوشیده می‌شود. این قاب دارای پوشش نمایشگر درونی است تا هیچکدام از بخش‌های گوشی شما در معرض عوامل بیرونی قرار نگیرد. این قاب برای اسکی و سایر گردش‌ها در شرایط سخت یا مرطوب مناسب است.

Supcase Unicorn Beetle Pro Case

2794f6a20ee0685f4006210f40799acd

قاب‌های محکم و شیاردار ممکن است گران باشند اما قاب نام آشنای Supcase Unicorn Beetle قیمت بسیار مناسبی دارد که غافلگیرکننده است. این قاب نه تنها دارای ترکیب کلاسیک پلی‌کربنات و TPU مقاوم در برار ضربه است، بلکه دارای محافظ نمایشگر داخلی و پوشش پورت نیز است. هر گوشه از iPhone 11 Pro با استفاده از این قاب محافظت خواهد شد و قسمت زیری آن نیز ایمن خواهد بود. همچنین این قاب دارای جلد و گیره‌ی کمربندی قابل تنظیم است. پوشش دکمه‌ها نازک هستند و برش‌ها نیز دقیق‌اند اما محافظ نمایشگر کمی ضعیف عمل می‌کند و خیلی خوب و عالی به نظر نمی‌رسد. با این حال این مسئله چیزی از ارزش این قاب کم نمی‌کند.

Graffin Survivor Extreme Case

c1b8bf9e071c0dabb899e7a27f353762

این قاب Griffin که بسیار ضخیم است و طراحی دو تکه‌ای دارد، برای گشت و گذارهای بیرون از منزل ایده‌ال است و در تمام شرایط آیفون شما را ایمن نگه می‌دارد. این قاب از نظر سقوط گوشی از ارتفاع 15 فیتی بر روی سطح بتنی تست شده است و گوشی شما را در داخل خود کاملا ایمن نگه می‌دارد. ماده‌ی forticore موجود در این قاب به جهت پراکندن شدت ضربه به کار گرفته شده است. همچنین پوشش‌های مخصوص دکمه و پورت را نیز در این قاب مشاهده می‌کنید. به همین جهت امکان اینکه غبار، باران، گل و یا برف به داخل نفوذ کند و ایجاد آسیب کند، وجود ندارد. با وجود محافظت بسیار و قدرتمند این قاب، همچنان امکان شارژ وایرلس گوشی به هنگامی که در داخل قاب وجود دارد، برقرار است. اگر نگرانی اصلی شما در مورد آسیب حاصل از سقوط گوشی است، باید بدانید که قابی مستحکم‌تر از این قاب وجو ندارد.

Spigen Tough Armor Csae

c28e5b0c9841b5ef396f9f519bf6c217

اگرچه spigen قاب‌های جذاب‌تری را ارائه می‌دهد، اما این قاب زاویه‌دار قدرتمند، مستحکم‌ترین گزینه‌ی موجود است. این یک قاب کلاسیک دو لایه است که یک پوشش انعطاف‌پذیر TPU دارد و یک پوشش سخت پلی‌کربنات نیز دارد که بر روی پوشش قبلی قرار می‌گیرد. همچنین مقداری فوم به صورت هدف‌مند در داخل قاب قرار گرفته است که باعث می‌شود ضربه حاصل از فشار و یا سقوط را خنثی می‌کند. این قاب حداقل می‌تواند سقوط از ارتفاع 4 فیتی را تحمل کند. همچنین در بخش داخلی کیسه‌های هوایی وجود دارند که فشار حاصل از ضربه پراکنده شود. به علاوه این قاب دارای پوشش‌های دقیق برای دکمه‌ها، منافذ دقیق و یک استند تاشو در قسمت پشتی است. در اطراف نمایشگر برآمدگی بسیار ظریفی قرار دارد اما می‌توانید برای آسودگی خیال بالاتر این مشکل را با یک محافظ نمایشگر از بین ببرید.

Rhinoshiled Solidsuit Case

84253ffce9853bdf2518c53ddf3bce65

این قاب که دارای پوششی قالبی است بسیار محکم بر روی گوشی قرار می‌گیرد. ممکن است این ساختار قالبی دلیل محافظت فوق‌العاده‌ی این قاب باشد. این قاب با پوشش پشتی و جلویی خود از آیفون شما در برابر سقوط از ارتفاع 11 فیتی محافظت می‌کند. این قاب برای محافظت از گوشی در برابر اغلب سقوط‌ها کافی است اما همیشه امکان بدشانسی وجود دارد و ممکن است گوشی در حالت بدی بر روی زمین فرود بیاید. به همین جهت حتما به همراه این قاب از محافظ نمایشگر نیز استفاده کنید. بامپر این گوشی نرم و منحنی است اما به راحتی در دست محکم می‌شود. می‌توانید برای قسمت پشتی از پوشش‌های متنوعی از جمله فیبر کربنی، چرم، چوب، استیل براق و یا سایر طرح‌های هنری استفده کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌های مختلفی را برای دکمه ها با یکدیگر ادغام و ست کنید. این قاب بسیار محکم بر روی گوشی قرار می‌گیرد و عالی است. اما این موضوع سبب می‌شود تا جدا کردن قاب از گوشی دشوار باشد.

Casetify impact Case

601ac804ce8eac52499a1cde96bae911

اگرچه این ایمن‌ترین قاب آیفون موجود در لیست ما نیست اما محافظت از گوشی در برابر سقوط از ارتفاع 6.6 فیتی برای بسیاری از افراد کافی خواهد بود. همچنین دلایل دیگری نیز وجود دارند تا سبب شوند این قاب را بررسی کنیم. شما می‌توانید این قاب Impact را که مربوط به Casetify است در سطوحی متنوع همچون سطوحی با طرح‌های رنگین‌کمانی تهیه کنید. علاوه بر این می‌توانید قاب خود را با هر متنی که دوست دارید و با فونت و موقعیت دلخواه متنی خود، سفارشی سازی کنید. اگر یک طرح هنری را ترجیح می‌دهید، Casetify طرح‌های چاپی بامزه و مدروزی را ارائه می‌دهد و دارای گزینه‌های چاپی کلاسیک گلدار و یا طرح‌هایی از حیوانات نیز است. این قاب‌ها بسیار خوب ساخته شده‌اند و دارای برش‌ها و پوشش‌های دکمه‌ای دقیقی هستند. علاوه بر این برای محافظت از نمایشگر دارای لبه‌ای پیش آمده هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *