اخبار گوناگون

بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS در سال 2021

بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS

در این روزها که زمان بیشتری را در خانه می گذرانیم ، بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS را برای شما گردآوری کرده ایم! امروزه می توان بازی های زیادی را در فروشگاه Google Play و فروشگاه Apple Store پیدا کرد. در این سیستم عامل ها ، که هر روز بازی های جدیدی به آن اضافه می شود ، بازی های زیادی وجود دارد که دوست دارید آنها را بازی کنید. اگر مطمئن نیستید در بین هزاران بازی کدام بازی را انجام دهید ، این مطلب برای شما مناسب است!

بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS

بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS

PUBG MOBILE

PUBG Mobile بازی شماره یک تلفن همراه جهان است که اکثر گیمرها آن را می شناسند و بازی می کنند. PUBG که در بیش از 100 کشور به محبوب ترین بازی تبدیل شده است ، به عنوان یک بازی در سبک نبرد رویال (تلاش برای بقا و زنده ماندن) شناخته می شود که در آن بازیکنان سعی می کنند به تنهایی یا به صورت تیمی با فرود در جزیره ای از یک هواپیما زنده بمانند. در این بازی که اکشن و ماجراجویی به اوج خود می رسد ، می توانید به تنهایی یا با دوستان خود به صورت تیمی بازی کنید.

Call of Duty Mobile

بهترین بازی های اندروید و iOS

Call of Duty: Mobile

این بازی که دارای نسخه کنسول بازی و رایانه و موبایل است. با گرافیک ، گیم پلی روان و نقشه های محبوب ، بر دنیای بازی های موبایل حکمرانی کند. در Call of Duty: Mobile دو حالت مختلف به بازیکنان ارائه می شود. یکی این است که شما در میان 100 نفر بازیکن ، باید سعی کنید زنده بمانید و دیگری نسخه چند نفره است که در آن می توانید با یک تیم پنج به پنج مبارزه کنید. اکشن زامبی و جنگ تک تیرانداز از جمله جزئیاتی است که بازی را لذت بخش می کند.

مطلب پیشنهادی:  قطعه ای از Vision Pro که اپل نمی خواهد شما ببینید

Game of Thrones Beyond The Wall

Game of Thrones Beyond The Wall

در این بازی با الهام از شخصیت های Game of Thrones ، یکی از مجموعه های تلویزیونی محبوب ، این فرصت را خواهید داشت که بازی را با لرد فرمانده (نگهبان شب) ، که در نبرد وینترفل کشته شد ، انجام دهید. به گفته انجمن Watchers on the Wall ، قابلیت بازی در نقش جان اسنو و دنریس استورمبورن از جمله شگفتی هایی است که در انتظار بازیکنان است. شما با اجرای این بازی که یک بازی نقش آفرینی است ، بر دنیای Game of Thrones حکومت می کنید!

Tom Clancy’s Elite Squad

بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS

Tom Clancy’s Elite Squad

شما می توانید نسخه موبایل بازی زیبای Tom Clancy’s Elite Squad را به صورت رایگان بازی کنید. این بازی را می توانید در دسته بندی سبک نقش آفرینی در دستگاه های iOS و Android خود قرار دهید. جایی که می توانید شخصیت های محبوب زیادی از بازی های Rainbow Six ، Splinter Cell ، Ghost Recon را انتخاب کرده و بازی کنید ، این بازی شما رابه ماجراجویی دعوت می کند!

Brawl Stars

Brawl Stars

در لیست بهترین بازی های موبایل اندروید و iOS عنوان Brawl Stars ، این بازی اکشن چند نفره ، ساختاری دارد که همه از کوچک و بزرگ می توانند آن را بازی کنند. در این بازی ، که حالت های مختلفی را ارائه می دهد ؛ شما گزینه های زیادی مانند Robo Rumble ، Siege ، Brawl Ball ، Big Game ، Heist و Boss Fight دارید.

علاوه بر همه این حالت های بازی ، رویدادهای زمان دار و نبردهای باس نیز در بازی گنجانده شده است. تنوع زیادی از شخصیت ها در بازی وجود دارد و هیچ شخصیتی قوی تر از دیگری نیست. این بازی که آن را به راحتی می توانید در دستگاه های iOS و Android خود نصب کنید ، بین کاربران بسیار محبوب است.

مطلب پیشنهادی:  پلی‌استیشن ۵ پرو به زودی عرضه می‌شود

در این مطلب ما بهترین بازی های موبایل 2021 را در دستگاه های iOS و Android ، برای شما جمع آوری کرده ایم که می توانید هم تنها و هم با دوستان خود آن ها را بازی کنید. شما می توانید این بازی ها را به راحتی از Google Play و App Store دانلود کنید.

امیدواریم با هیجان این بازی ها ، اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین در ویدیو 6 دقیقه ای که پایین تر قرار داده شده ، تریلر تمام بازی ها را برای شما آماده کرده ایم تا بهتر بازی مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *