اخبار شرکت

افتتاح کارخانه تولید لوازم جانبی ویست

کارخانه ویست

داستان تولید کیف دوربین ویست از کجا شروع شد؟ شرکت بازرگانی دید افراز ( دیجی سنتر ) در سال 1383 با هدف واردات کلیه محصولات دیجیتال از جمله دوربین های دیجیتال عکاسی و تصویربرداری حرفه ای، انواع رم و فلش، تبلت، موبایل و لوازم جانبی آن ها با مدیریت آقای “سعید فروغی” تاسیس شد.

این شرکت با رفتار صادقانه توانسته اعتماد مخاطبان و بخصوص عکاسان و خبرنگاران حرفه‌ای را به نحوی جلب کند که در حال حاضر در سراسر ایران دارای نمایندگی‌های متعدد فروش میباشد. شرکت با شعار حفظ مشتریان و مشتری‌مداری بر آن است تا با مفاهیم علمی و تجربیات پرسنل حرفه‌ای خود در زمینه های ابزاری، رفتاری و تکریم مشتریان نقشی سازنده و راهگشا ایفا کند.

علاوه بر این با توسعه زمینه فعالیت خود با استفاده از مدرن‌ ترین تجهیزات و با بکارگیری مستقیم و غیر مستقیم 100 نفر پرسنل مجرب اقدام به افتتاح کارخانه تولید انواع لوازم جانبی، تبلت، لپتاپ و موبایل، همخوان با استانداردهای روز جهان در یک سوله عظیم در شهر ویست نموده است.

کارخانه ویست

به منظور گسترش فعالیت ها و دسترسی هرچه آسانتر مشتریان، شرکت دیدافراز به یک ساختمان مجهز به 5 طبقه در بهترین نقطه شهر انتقال یافت، در این مرکز تمام خدمات مورد نیاز مراجعین اعم از نمایشگاه و فروشگاه محصولات دیجیتال، مشاوره کارشناسان فروش و تعمیرات تخصصی با نام “حامی” فراهم شده است.

مرکز حامی زیرمجموعه شرکت دیدافراز با مدیریت واحد با شعار “گارانتی فقط ارائه یک برگ نیست” فعالیت دارد. گارانتی این مرکز شامل پاسخگویی خدمات پس از فروش، ارائه سرویس انواع دوربین ها در اسرع وقت، بهره‌گیری از کارشناسان حرفه ای و بکارگیری انواع قطعات اصلی برای تعمیر می‌باشد.شرکت دیدافراز امیدوار است تا با ارائه این خدمات، رضایت و اطمینان هرچه بیشتر مشتریان را فراهم نماید.

نمونه کیف های تولید شده در کارخانه

کیف دوربین V10 – کیف دوربین V20 – کیف دوربین S110

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *