اخبار گوناگون

اپل واچ سری 7 با صفحه نمایش بزرگ، معرفی شد

اپل واچ سری 7

ساعت هوشمند جدید اپل ، Apple Watch Series 7 ، در رویداد Apple Event که در کالیفرنیا برگزار شد معرفی شد. اپل واچ 7 طراحی صفحه نمایشش تغییر کرده و بزرگتر شده. همه جزئیات در مورد طراحی ، ویژگی ها و قیمت Apple Watch Series 7 در اخبار دیجی سنتر است.

اپل واچ 7 : طراحی کلاسیک و صفحه نمایش بزرگتر

ادعا شده بود اپل که سالهاست از همین طرح در مدلهای اپل واچ استفاده می کند ، این بار تغییر اساسی ایجاد کرده و به طراحی لبه تخت روی می آورد ، اما همه این شایعات دروغ بود. اپل واچ سری 7 با طراحی کلاسیک اپل واچ عرضه می شود و به عنوان یک طراحی جدید ، فقط یک صفحه نمایش بزرگتر  به کاربر ارائه می دهد. اپل تغییر صاف شدن لبه مدل های iPhone، iPad و iMac را در ساعت هوشمند ایجاد نکرد.

در این مدل حاشیه ها نازک شده و صفحه نمایش بزرگتر شده است. اپل واچ سری 7 ، که بزرگترین نمایشگر اپل واچ تا به امروز را دارد ، با گزینه های قاب 41 میلی متری و 45 میلی متری به فروش می رسد. مدل های قبلی در اندازه های 40 و 44 میلی متری موجود بودند. اپل با نازک کردن حاشیه ها صفحه را بزرگتر کرده و باعث می شود امکان استفاده از بندهای قدیمی در Apple Watch 7 وجود داشته باشد. کاربرانی که از مدل های قبلی استفاده می کنند و می خواهند مدل جدید را داشته باشند ، نیازی به خرید بند جدید ندارند.

مطلب پیشنهادی:  دو عکاس منظره، تصویری گیگاپیکسلی از کسوف حلقوی به ثبت رساندند

محصول جدید دارای گواهینامه های WR50 مقاومت در برابر آب و IPX6 مقاومت در برابر گرد و غبار IPX6 است. با اپل واچ جدید ، گزینه های رنگ چند برابر شده است. شما می توانید از میان رنگهای مشکی ، نقره ای ، آبی ، قرمز و سبز تیره انتخاب کنید.

ویژگی های صفحه نمایش

Apple Watch 7

صفحه نمایش اپل واچ سری 7 نسخه 45 میلی متری در مقایسه با نسخه های 44 میلی متری قبلی ، از 1.78 اینچ به 1.9 اینچ تغییر کرده است. تعداد پیکسل های اپل واچ سری 7 ، که از فناوری صفحه نمایش Retina همیشه روشن استفاده می کند ، افزایش یافته است. با افزایش حدود 16 درصدی ، وضوح تصویر از 368 در 448 پیکسل به 396 در 484 پیکسل تغییر کرده. اپل ادعا می کند که می توانید 50 درصد متن بیشتری از اپل واچ سری 6 ، روی این صفحه نمایش ببینید. در تصویر زیر تفاوت آن را نسبت به مدل قبلی مشاهده کنید.

Apple Watch 7

صفحه نمایش همیشه روشن ، 70 درصد روشنایی بیشتری در فضای بسته دارد. با پیشرفت در شیشه صفحه ، گفته شده است که این صفحه نمایش با دوام ترین صفحه نمایش Apple Watch تا به امروز است و در برابر ترک خوردگی مقاوم است.

پردازنده و باتری اپل واچ سری 7

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد پردازنده اپل واچ جدید منتشر نشده است. اما احتمالاً این مدل هم با چیپست S6 استفاده شده در Apple Watch Series 6 عرضه می شود.

ادعا شده بود که اپل واچ انقلابی در باتری ایجاد می کند و روزهای زیادی می توان از این ساعت استفاده کرد ، اما این نیز دروغ بود! فقط پیشرفت های جزئی ارائه شده است. قابلیت شارژ سریع به لطف معماری جدید شارژ و کابل شارژ سریع USB-C اضافه شده است و در 45 دقیقه 0 تا 80 درصد شارژ می شود که در مقایسه با سری 6 تا 33 درصد سریعتر شارژ می شود.

مطلب پیشنهادی:  قطعه ای از Vision Pro که اپل نمی خواهد شما ببینید

بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده ، وقتی ساعت را 8 دقیقه شارژ کنید می توانید تا 8 ساعت از قابلیت کنترل خواب آن استفاده کنید. اپل می گوید که باتری یک روز دوام می آورد. همین عبارت در مدل Apple Watch Series 6 نیز گفته شده بود. بنابراین مدل جدید 18 ساعت شارژدهی خواهد داشت.

ویژگی های کنترل سلامت

تصور می شد که اپل واچ سری 7 با اندازه گیری قند خون و ویژگی های اندازه گیری دمای بدن همراه باشد. به نظر می رسد که اپل این دو ویژگی را هم برای مدل هایی آینده حفظ کرده است! ویژگی مهم این مدل پیشرفت اندک صفحه نمایش بوده و ویژگی اندازه گیری اکسیژن خون همچنان فعال است.

صفحه ساعت جدید و ویژگی های نرم افزاری

اپل واچ سری 7

اپل واچ سری 7

با بزرگ شدن صفحه نمایش ، گزینه های جدیدی به صفحه ساعت اضافه شده است. شماره گیرهای اینفوگرافیک که اطلاعات متعددی در یک صفحه نمایش را نشان می دهد ، توسعه داده شده است. با استفاده از این مدل ، می توانیم اطلاعات بیشتری را در یک صفحه مشاهده کنیم. علاوه بر این ، ابعاد ماژول ها افزایش یافته است. بنابراین ، توسعه دهندگان برنامه قادر خواهند بود از این قابلیت به نحو احسن استفاده کنند. علاوه بر این ، صفحات ساعت دیجیتال بین صفحات اینفوگرافیک اضافه شده است.

با ویژگی جدید Apple Watch Series 7 و watchOS 8 ، می توانید متن را با استفاده از صفحه کلید QWERTY در اندازه کامل تایپ کنید. هنگام پاسخ به اعلان ها ، ما فقط می توانیم از قابلیت صدا یا پاسخ سریع استفاده کنیم. اکنون می توانید مانند صفحه کلید تلفن از صفحه کلید QuickPath Q روی صفحه نمایش استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی:  بهترین لوکیشن های عکاسی در تهران

ویژگی های جدیدی برای دوچرخه سواران اضافه شده است و شما قادر خواهید بود اطلاعات رانندگی خود را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید و گزارش بگیرید. سیستم تشخیص سقوط نیز زمین خوردن شما را تشخیص می دهد. پیش از این ، تشخیص حالت سقوط یا افتادن هنگامی که حالت تمرین روشن بود به درستی کار نمی کرد. اما حالا در هنگام حادثه یا زمین خوردن در دوچرخه سواری ، حالت اضطراری فعال خواهد شد.

Apple Watch 7

مشخصات فنی اپل واچ سری 7

  • اندازه ها : 41 و 45 میلی متری
  • صفحه نمایش : 1.9 اینچی با رزولوشن 368 در 448 پیکسل (45 میلی متر)
  • صفحه نمایش Retina همیشه روشن
  • پردازنده : اعلام نشده است!
  • محافظت : IP6X ، WR50 و مقاوم در برابر ترک
  • سنسورها : ارتفاع سنج ، فشارسنج ، سنسور نوری قلب ، سنسور الکتریکی قلب ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور اکسیژن خون
  • سیستم عامل: watchOS 8

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ 7

اپل به دلیل مشکل عرضه در تولید تراشه ، موفق به تولید بالای اپل واچ 7 نشده. به همین دلیل ، تنها اطلاعات “With You in the Fall” در مورد تاریخ انتشار Apple Watch Series 7 درج شده است. همچنین قیمت نسخه 45 میلی متری نیز اعلام نشده است ، اما قیمت نسخه 41 میلی متری 399 دلار اعلام شده است.

تیزر رسمی معرفی Apple Watch 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *