امروزه یکی از عوامل موثر در حفظ رضایت مشتریان، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب است تا مشتریان بتوانند با اطمینان و آرامش کامل اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود نمایند. گروه تجاری VBG همواره تلاش داشته است تا این اصل مهم را سرلوحه کار خود قرار دهد و علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت، محصولات خود را با « خدمات طلایی حامی » عرضه کند تا در نهایت رضایت آنها را کسب نماید. در راستای تحقق این هدف مهم، بخش گارانتی و خدمات پس از فروش VBG با بهره گیری از کارشناسان مجرب همواره تلاش می کند تا علاوه بر پاسخگویی مناسب به مشتریان خود، بهترین خدمات را به آنها عرضه کند.

« خدمات طلایی حامی »

فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر محصولات خود را با گارانتی های مادام العمر،2 ساله و خدمات پس از فروش 1 سال و 3 ماه به مشتریان خود عرضه می کند که شرایط هر یک از این گارانتی ها در ذیل آمده است:

خدمات طلایی حامی مادام العمر :

رم و فلش پاتریوت

شرایط گارانتی
۱. محصول بدون پکیج هولولگرام دار فاقد ضمانت است.
۲. خدمات گارانتی فقط برای تعویض دستگاه بوده و این خدمات کاملا رایگان به مشتریان ارائه می گردد.
۳. خدمات گارانتی فقط توسط مراكز مجاز معرفی شده و دفاتر گارانتی ارائه می گردد.
۴. حداكثر مدت زمان تحت پوشش خدمات گارانتی برای محصولات مختلف متفاوت میباشد.
ضمانت نامه در شرایط ذیل اجرا قابل نمی باشد :
۱. هر نوع آسیب فیزیکی مانند شکستگی ، کنده شدن قطعات ، خراشیدگی ، تاب برداشتگی ، داشتن ترک ، سوختگی ، تغییر رنگ قطعات
۲. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه ، سقوط ، حمل ونقل ، تماس یا نفوذ مواد شیمیایی ، آتش یا حرارت زیاد ، گرد و غبار شدید، نوسانات برق ، رعد و برق و حوادث طبیعی.
۳. فلش هایی که دارای پوشش یا درب میباشد جهت تعویض دستگاه می بایست درب سالم به همراه آن ارایه شود.
۴. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نكردن به دستورالعملهای ذكر شده پشت پک کالا.
۵. صدمات ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب
۷. هر نوع دستكاری، خدشه یا كنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام یا مشخصات دستگاه.
۸. تمام دستگاه های حافظه که به علت بد افزار و یا نرم افزار با مشکل مواجه شده اند شامل گارانتی نمی باشد و با دریافت هزینه مشکلات آنها برطرف میگردد.
۹ . تمام دستگاه هایی که دارای گارانتی مدت دار و مادام العمر می باشند خدمات گارانتی آن تا زمان تولید آن دستگاه ادامه میابد و در زمان توقف تولید محصول گارانتی آنها منقضی میگردد.
۱۰. فلش هایی که دارای روکش پلاستیکی می باشد در صورت جدا کردن روکش از بدنه و سپس جا زدن مجدد روکش به منزله دستکاری در فلش تلقی میشود و محصول از گارانتی خارج می شود .

خدمات طلایی حامی 2 ساله:

رم و فلش سندیسک

رم و فلش پروشات

لوازم جانبی پاتریوت و پروشات

خدمات طلایی حامی 1 سال و 3 ماه:

دوربین های دیجیتال عکاسی و فیلمبرداری (کانن، نیکون، سونی)

لنز دوربین های عکاسی

ضمانت سلامت کالا

کلیه محصولات ما دارای خدمات طلایی حامی هستند و فقط از نظر زمان با هم تفاوت دارند. اطمینان مشتریان از کیفیت محصول خریداری شده برای ما بسیار مهم است. لذا ما سعی داریم تا اطمینان مشتریان را با تدبیر راه کارهای زیر پاسخ دهیم:

در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر رنگ، شکل و یا مدل با محصول دریافت شده متفاوت باشد:

۱- در صورتی که تفاوت های موجود بدون باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد مشتری می بایست محصول را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی آن به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر مبلغ پرداخت شده با تمایل مشتری به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر می باشد.

۲- در صورتی که تفاوت های موجود بدون باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده نباشد مشتری می بایست با تماس با بخش خدمات پس از فروش و حداکثر ظرف مدت ۱۲ ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش خدمات پس از فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر می باشد.

توجه: در صورت آسیب به جعبه، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

در صورتی که محصول سفارش داده شده دچار آسیب دیدگی فیزیکی باشد:

در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر فیزیکی دچار آسیب شده باشد به طوری که تنها با باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست حداکثر ظرف مدت 12 ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی و به نحوی که با حمل دچار آسیب مجدد نشود به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر می باشد.

توجه: در صورت آسیب به جعبه ، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

در صورتی که محصول سفارش داده شده از نظر فنی دچار مشکل باشد:

در صورتی که محصول سفارش داده شده دارای اشکال فنی باشد به طوری که تنها با باز کردن بسته بندی و از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست حداکثر ظرف مدت 12 ساعت پس از دریافت محصول، آن را به همراه فاکتور و سایر لوازم الحاقی و به نحوی که با حمل دچار آسیب مجدد نشود به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان فنی و بخش فروش، کالا ظرف مدت ۴۸ ساعت با همان مدل یا مدلی دیگر تعویض خواهد شد و در صورت عدم وجود مدل دیگر با تمایل مشتری مبلغ پرداخت شده به وی عودت داده خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر می باشد.

توجه: در صورت آسیب به جعبه ، پاره کردن و یا نوشتن بر روی آن و یا همچنین آسیب رساندن به لوازم موجود در داخل بسته، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب شده باشد:

در صورتی که محصول سفارش داده شده به واسطه حمل و نقل دچار آسیب شده باشد به طوری که آسیب وارد شده بدون باز کردن بسته بندی و تنها از طریق مشاهده بسته محصول قابل مشاهده باشد، مشتری می بایست به محض دریافت محصول این مسئله را به اطلاع حامل برساند و پس از بررسی و تایید آن، بدون آنکه بسته بندی محصول را باز نماید و یا تغییری در آن ایجاد نماید، به منظور عودت محصول به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر ، آن را به همراه فاکتور (در صورتی که حامل از طرف شرکت انتخاب شده باشد) به حامل بازگرداند. پس از بررسی محصول عودت داده شده توسط کارشناسان بخش فروش، در صورتی که تحویل قبل از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در همان روز و در صورتی که تحویل بعد از ظهر انجام شده باشد، کالای مشابه در صبح روز بعد مجددا برای مشتری ارسال می شود. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر یا حامل می باشد.

در صورتی که مشتری از خرید خود انصراف دهد:

۱- در صورتی که مشتری پیش از ارسال سفارش از خرید خود منصرف شود، می بایست هر چه سریع تر با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و در صورت تمایل، نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نمایید. لازم به ذکر است که پس از انصراف از خرید، در صورتی که مشتری هزینه سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا روش های مشابه پرداخت کرده باشد، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب وی واریز خواهد شد.

۲- در صورتی که مشتری پس از ارسال سفارش و حداکثر تا 1 روز پس از دریافت محصول از خرید خود منصرف شود، می تواند با بخش فروش تماس بگیرد و این مسئله را به کارشناسان بخش فروش اعلام نماید و پس از انجام هماهنگی های لازم نسبت به تغییر سفارش و یا عودت مبلغ پرداخت شده اقدام نمایید. بدین ترتیب مشتری می بایست بسته بندی باز نشده محصول و سایر متعلقات آن را به همراه فاکتور جهت عودت به فروشگاه اینترنتی دیجی سنتر ارسال نماید. در اینصورت، مبلغ سفارش حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه ارسال کالای عودت داده شده و هزینه ارسال مجدد بر عهده مشتری می باشد.

توجه: در صورت باز شدن بسته بندی یا پلمپ و آسیب رساندن به جعبه، کالای شما از شرایط ویژه عودت کالا برخوردار نخواهد شد.

در صورت بروز سایر موارد پیش بینی نشده با توافق طرفین و بر حسب موارد اعلام شده در سایت تصمیم گیری خواهد شد.

زمان های ذکر شده از زمان تحویل کالا از حامل به مشتری توسط شرکت حامل محاسبه می گردد. بدیهی است به علت سیاست های شرکت های فروشنده، بعد از گذشت زمان های اعلام شده، شرایط عودت کالا متفاوت خواهد بود.

کالای سفارش شده حتما در زمان تحویل از لحاظ مشخصات و سلامت بسته بندی کنترل و در هنگام دریافت رسید شود.

گارانتی ویست

12 ماه تعویض

24 ماه تعمیر

گارانتی 36 ماهه ی ویست که شامل 12 ماه تعویض کالا و 24 ماه تعمیر کالا میباشد با ارائه خدمات خود تاییدی بر کیفیت بالای محصولات ویست است.