اخبار موبایل

تست مقاومت سامسونگ Z Fold 3

تست مقاومت سامسونگ Z Fold 3

گوشی تاشو جدید سامسونگ Galaxy Z Fold3 توسط یک کانال یوتیوب آزمایش کامل شد. این تلفن که از Fold 2 قوی تر است ، تست مقاومت سامسونگ Z Fold 3 نتایج شگفت انگیزی را نشان می دهد. نسل سوم گوشی تاشو سامسونگ ، Galaxy Z Fold 3 ، با سخت افزار قدرتمند ، دوربین زیر صفحه نمایش و ویژگی های با دوام ، پیش سفارشات خود را آغاز کرده و در 11 سپتامبر عرضه می شود.

تست مقاومت این گوشی که طبق ادعای سامسونگ 80 درصد دوام بیشتری نسبت به نسل قبلی با قاب آلومینیومی قوی تر ، گواهی ضد آب IPX8 و محافظ Gorilla Glass Victus دارد ، توسط یک یوتیوبر به نام JerryRigEverything به اشتراک گذاشته شد.

وقتی به این ویدیو تست مقاومت نگاه می کنیم ، می بینیم که صفحه نمایش اصلی و قاب پشت ، محافظت شده توسط Gorilla Glass Victus ، در مقیاس سختی Mohs در سطح 6 خراشیده شده است ، در حالی که صفحه داخلی گوشی در سطح 2 خراشیده می شود. هنگامی که فشار ناخن به صفحه تا شو وارد می شود ، خط و خراش قابل توجهی بر جای می گذارد ، در حالی که وقتی فشار زیادی با قلم S وارد می شود ، به نظر نمی رسد هیچ گونه خراش دائمی بر جای بگذارد.

در برابر گرد و غبار و خمیده شدن مقاوم است

هرچند این گوشی موبایل دارای گواهی ضد گرد و غبار نیست ، اما بر ذرات خاک و گرد و غبار سنگین غلبه می کند ، در برابر گرد و غباری که می تواند وارد قسمت های لولا شود نیز بسیار مقاوم است. با توجه به ساختار صفحه نمایش های تاشو ، تست خم شدن به عنوان مهمترین مسئله در نظر گرفته می شود و Galaxy Z Fold 3 از این نظر دوام شگفت انگیزی از خود نشان می دهد و از هر دو طرف خم نمی شود.

مطلب پیشنهادی:  One UI 6.1 این هفته برای پرچمداران سامسونگ 2023 عرضه می‌شود

به نظر می رسد که سامسونگ با گوشی تاشوی جدید خود توانسته کار با کیفیتی ارائه دهد ، اما امروزه گوشی های تاشو همچنان از نظر کیفیت و محافظت و مقاومت در مقابل فشار ، کیفیت لازم را ارائه نمی دهند. برای مثال نگاهی به تست مقاومت گوشی تاشو هواوی Mate X2 بیندازید.

ویدیو تست مقاومت سامسونگ Z Fold 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *