اخبار موبایل

Nova 9، اولین گوشی که هوآوی بعد از یک سال عرضه می کند

bf2d393bc9e2e34fd5705f92a5cebe79

Huawei Nova 9 برای معرفی در سال 2021 در اروپا، تأیید شده است و با توجه به گفته های هواوی، دوربین تصاویر را با کیفیت 50 مگاپیکسل ضبط می کند. این غول فناوری در سال گذشته تعداد زیادی ساعت هوشمند، لپ تاپ، مانیتور و تبلت روانه بازار کرده است، اما بیش از یک سال بود که گوشی های هوشمند آن به بازار عرضه نشده بود، که احتمالا به دلیل این بوده که دستگاه های آن از خدمات گوگل برخوردار نیستند. معرفی Nova 9 زمانی بود که ما منتظر عرضه مدل پرچمدار Huawei P50 هستیم که قرار بود جانشین سری Huawei P40 Pro باشد.

سری Nova همیشه گوشی های میان رده ای نسبت به سری Huawei Mate یا P ارائه می دهد (که جدیدترین آن Nova 5T بوده و در بریتانیا عرضه شده است) Nova 9 دارای برخی مشخصات چشمگیر می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.

هواوی با عرضه Huawei Nova 9 قصد دارد به عنوان یک گوشی هوشمند شاخص برای نسل جوان اروپا شناخته شود. این گوشی باریک و سبک وزن است. این موبایل هوشمند در رنگهای مشکی و آبی موجود است و تنها 7.77 میلی متر ضخامت دارد و وزن آن 175 گرم می باشد.

صفحه نمایش OLED، Nova 9 با اندازه بزرگ 6.57 اینچی، از رنگ 10 بیتی، مانند OPPO Find X3 Pro و همچنین نرخ رفرش 120 هرتز درجه یک و سرعت نرخ رفرش لمسی 300 هرتزی با سرعت بالا، پشتیبانی می کند. با پشتیبانی از رنگ DCI-P3، باید بازتولید رنگ مناسبی را نیز انجام دهد، و رابط کاربری هواوی همچنین دارای تعدادی گزینه calibration صفحه در تنظیمات است.

در مورد مشخصات دوربین، چهار ماژول در پشت وجود دارد، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 4 سانتی متری، و همچنین یک سنسور. دوربین اصلی Nova 9 دارای پیکسل RYYB است که 40 درصد بیشتر از سنسورهای موبایل های قدیمی تر، نور دریافت می کند.

هوآوی از موتور XD خود در گوشی های میان رده نیز استفاده کرده است که به طور کلی در تلفن های هوشمند پرچمدار خود مانند Mate 40 Pro یافت می شد. این موتور به Nova 9 کمک می کند تا عکس های با کیفیتی را در نور زیاد ثبت کند.

این موبایل می تواند با اطمینان تصاویر پرتره با نور کم را ثبت کند. آن مجهز به دوربین جلو 32 مگاپیکسلی است و عکس های سلفی را با وضوح بالا با فیلم های سلفی 4K ثبت می کند. یکی دیگر از ویژگی های هوشمندNova 9 ، قابلیت On-Shot Flow می باشد، که به این معناست، می توانید بدون نیاز به توقف فیلم برداری، می توانید از دوربین جلو را به دوربین عقب تغییر دهید.

Nova 9 مجهز به چیپست Qualcomm Snapdragon 788G است و با شارژ سریع 66 واتی، سریع شارژ می شود و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی آن را تنها در 38 دقیقه شارژ کامل می کند. با توجه به خبر هایی که در مورد این گوشی منتشر شده است، می توانیم مطمئن باشیم که این موبایل در ایالات متحده معرفی نمی شود و با خدمات Google Play اجرا نمی شود. در عوض، موبایل دارای AppGallery و Petal Search هواوی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *