اخبار موبایل

عکاسی ماکرو ایفون 13 پرو از نقاط قوت فروش این گوشی موبایل

3ee7811d398ae2240f5d3f0684ecb8d3

عکاس حرفه ای، Austin Mann با وقت گذراندن در Tanzania به مدت یک هفته ویژگی های دوربین آیفون 13 را هم آزمایش کرده است.

هرسال Austin Mann یک راهی را پیدا می کند تا مدل های جدید آیفون را آزمایش کند و ویژگی های آن ها را دریابد و معمولا هم مکان های خاصی را برای این آزمایش انتخاب می کند. برای آیفون 13، او لنز های عریض و روشن و زوم 3x را آزمایش کرده است.

در تمام عکاسی هایی که او با آیفون انجام داده است، عکس بالا از پلنگ مورد علاقه ترین عکس های Austin است. او در ارتباط با این عکس می گوید: “این عکس پیشرفت چشم گیر دوربین آیفون را در طول این سال ها نشان می دهد.” پیشرفتی مانند فاصله کانونی 77 میلی‌متر، تعادل نور HDR، و سنسور بزرگتر از مهمترین ویژگی های این گوشی می‌باشد.

عکاسی ماکرو iPhone 13 Pro

با توجه به گفته های Austin افزودن ماکرو به آیفون 13 مانند این است که لنز چهارم را به آیفون 13 پرو اضافه کنند. او این پیشرفت آیفون را قوی ترین ویژگی سیستم دوربین آیفون می داند.

به جای اضافه کردن ابزار های قدیمی یا لنز های سنگین، آیفون 13 پرو ماکرو را به نرم افزار اضافه کرده است. با کلیک کردن بر روی سوژه، آیفون به طور خودکار بر روی حالت ماکرو قرار می گیرد و بعد جدیدی از عکاسی را به شما نشان می دهد.

مطلب پیشنهادی:  One UI 6.1 این هفته برای پرچمداران سامسونگ 2023 عرضه می‌شود

cccb7ec704e828b99068ec1b9cf1fc03

تاثیر قدرتمندی که ماکرو بر روی عکاسی Austin گذاشته است طوری بوده که Austin گفته شاید دیگر از لنز های خودش استفاده نکند و آن ها را در خانه بگذارد.

عکاسی واید آیفون 13 پرو و تله‌فتو 3x

همچنین  Austin می گوید لنز عریض 13mm با دیافراگم f/1.8، مهم ترین ارتقایی بود که آیفون به سخت افزار 13 پرو اضافه کرد. این لنز می تواند تصاویر را با نور بیشتری عکس برداری کند.

در سافاری Tanzania، Austin بیشتر از لنز با تله فوتو 3x استفاده کرد. لنز 77mm 33% از لنز های قبلی آیفون بهتر است و دارای سنسور تصویر بزرگتری نیز است.

87beda256fb458032e2ca68974cc3acc

بوکه های طبیعی ساخته شد توسط لنزهای بلندتر باعث میشود عمق میدان بیشتری نیز داشته باشیم، به عنوان مثال شما میتوانید به سوژه های اصلی و پشت زمینه در این تصویر نگاه کنید، این به این معنی میباشد که شما میتوانید عکس هایی واضح از سوژه خود ( انسان ) بگیرید و همینطور عمق میدان بالایی داشته باشید، احتیاج نیست حتما این کار را در حالت پرتره انجام دهید.

سبک های عکاسی

بالاخره Austin سبک هایی که می توان با آیفون 13 عکس برداری کرد را آزمایش کرد. سر انجام Austin سبک های جدید عکاسی آیفون 13 را بررسی کرد، که امکان کنترل تن رنگ و گرما را بسته به حالت انتخاب شده بر اساس سوژه مورد نظر را فراهم می سازد.

استایل های عکاسی با فیلتر تفاوت زیادی دارد و تغییرات چشمگیری را در عکس ایجاد می کند. ولی در عوض Austin ترجیح می دهد که از تغییرات رنگ و گرما در عکس برداری اش استفاده کند.

مطلب پیشنهادی:  دانلود مستقیم اپلیکیشن از اینترنت برای کاربران آیفون و آیپد در اروپا!

این ویژگی آیفون 13 پرو باعث می شود که عکس های خیلی خوبی را ثبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *