اخبار و مقالات

فضای ذخیره سازی iCloud برای کتابخانه عکس ها در مک

iCloud

ببینید چه مقدار فضای ذخیره سازی iCloud برای کتابخانه عکس های خود در مک نیاز دارید.

عکس‌های iCloud شما در حافظه iCloud شما نگهداری می‌شود. این مراحل را دنبال کنید تا متوجه شوید برای نگهداری کل کتابخانه Mac Photos خود در iCloud به چه مقدار فضای ذخیره نیاز دارید.

اندازه کتابخانه عکس خود را بررسی کنید

Photos را باز کنید و Photos > Preferences > General را انتخاب کنید. روی دکمه Show in Finder کلیک کنید تا به کتابخانه عکس خود بروید. پس از باز شدن Finder، Photos Library خود را انتخاب کنید، سپس File > Get Info را انتخاب کنید. برای یافتن سایز به قسمت General نگاه کنید.

اندازه کتابخانه عکس‌های شما در مک شما معمولاً کمی بیشتر از فضایی است که برای ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای خود در iCloud نیاز دارید.*

ببینید چقدر فضای ذخیره سازی iCloud استفاده می کنید

منوی Apple > تنظیمات سیستم را انتخاب کنید. سپس iCloud را انتخاب کنید تا کل و فضای ذخیره سازی موجود خود را مشاهده کنید.

اندازه کتابخانه عکس های خود را به مقدار فضای ذخیره سازی iCloud که استفاده می کنید اضافه کنید

برای ذخیره محتوای فعلی iCloud و کتابخانه عکس خود، به یک برنامه ذخیره سازی iCloud با فضای کافی برای هر دو نیاز دارید.

هنگامی که برای iCloud ثبت نام می کنید، به طور خودکار 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان دریافت می کنید. اگر از تمام فضای ذخیره‌سازی iCloud خود استفاده می‌کنید، می‌توانید با شروع 50 گیگابایت با 0.99 دلار در ماه، حجم بیشتری را خریداری کنید. درباره قیمت ها در کشور یا منطقه خود بیشتر بدانید.

همچنین می توانید اندازه کتابخانه عکس های خود را کاهش دهید.

*دلایل مختلفی وجود دارد که اندازه کتابخانه Mac Photos شما ممکن است بزرگتر از فضایی باشد که برای ذخیره عکس ها و ویدیوهای خود نیاز دارید:

  • کتابخانه عکس‌های شما ممکن است حاوی عکس‌ها یا ویدیوهایی باشد که قبلاً از دستگاه دیگری به iCloud Photos اضافه شده‌اند.
  • بخشی از اندازه کتابخانه عکس‌های شما شامل فایل‌های سیستمی کوچک است. وقتی iCloud Photos را روشن می‌کنید، این فایل‌ها آپلود نمی‌شوند.
  • Mac و iCloud شما اندازه یک گیگابایت را متفاوت حساب می کنند. مک شما نمایش فضای ذخیره سازی را به صورت اعشاری، پایه 10 نشان می دهد که در آن 1 گیگابایت = 1،000،000،000 بایت است. سطوح ذخیره سازی iCloud به صورت باینری، پایه 2 که 1 گیگابایت = 1، 073،741،824 بایت، شمارش می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *