اخبار و مقالات, اخبار موبایل

Samsung Galaxy S22 FE و Galaxy S23 از چیپست MediaTek استفاده نخواهند کرد

Samsung Galaxy S22 FE و Galaxy S23 از چیپست MediaTek استفاده نخواهند کرد

چند وقت پیش شنیدیم که سامسونگ قصد دارد کاری شگفت انگیز برای سری جدید گوشی های پرچمدار خود انجام دهد، با گزارشی مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد از چیپست‌های مدیاتک برای Samsung Galaxy S22 FE و Samsung Galaxy S23 استفاده کند. این کار سامسونگ همیشه عجیب به نظر می رسید ولی اکنون بعید می باشد.

یکی از افراد مشهور در توییتر پستی منتشر کرده است که ادعا می کند سامسونگ گلکسی اس 22 FE مجهز به مدیاتک دیمنسیتی 9000 در حال حاضر ارائه داده نخواهد شد.

و شخصی دیگر در پاسخ توییت ایشون گفته است که این اتفاق هرگز نخواهد افتاد.

Capture

عدم استفاده سامسونگ از Dimensity 9000 لزوماً به این معنی نیست که این برند از چیپست مدیاتک متفاوتی استفاده نمی کند. اما اگر سامسونگ بخواهد از مدیاتک استفاده کند، Dimensity 9000 بهترین گزینه برای Galaxy S22 FE خواهد بود، زیرا این چیپست برتر این شرکت است.

این موضوع همچنین وجود چیپست مدیاتک در گلکسی اس 23 را تایید نمی کند، ما فقط شنیده ایم که یک منبع خبری (کسب و کاری در کره) در مورد احتمال وجود چیپست های مدیاتک صحبت کرده است و اگر آنها در مورد وجود یک چیپست در گلکسی اس 22 FE اشتباه کنند. احتمال زیادی وجود دارد که در مورد Samsung Galaxy S23 نیز اشتباه کنند.

آیا سامسونگ از مدیا تک استفاده خواهد کرد؟

در حال حاضر یک منبع داریم که می‌گوید سامسونگ از MediaTek استفاده خواهد کرد، و دو منبع دیگر اضهار می‌کنند که چنین نیست (حداقل برای Galaxy S22 FE)، بنابراین بر این اساس به نظر می‌رسد که سامسونگ از چیپست های Exynos و Snapdragon استفاده خواهد کرد.

هنوز منابع زیادی این موضوع را مورد بررسی قرار نداده اند، بنابراین ما نمی توانیم از صحت این خبر مطمئن باشیم، اما این که سامسونگ، مدیاتک را مورد استفاده قرار دهد همیشه کمی عجیب به نظر می رسد.

این چیپ‌ست‌ها ارزان‌تر از چیپ‌ست‌هایی هستند که سامسونگ در حال حاضر استفاده می‌کند، اما فاقد اعتبار چیپ‌ست‌های اسنپدراگون و اگزینوس هستند، بنابراین اگرچه ممکن است استفاده از آن‌ها در S22 FE کاملا منطقی باشد، اما برای Samsung Galaxy S23 دور از انتظار است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *