اخبار موبایل

گوشی جدید سامسونگ گلکسی M12 در سطح ابتدایی معرفی شد

سامسونگ گلکسی M12

[tie_index]پیش گفتار[/tie_index]

سامسونگ گلکسی M12 به عنوان یکی از رقابتی ترین گوشی های سطح ابتدایی رونمایی شد

برند معتبر کره ای، سامسونگ گلکسی M12 را معرفی کرد، این مدل احتمالاً برای رقابت با گوشی های سطح ابتدایی بازار عرضه شده است.

این تلفن هوشمند که هنوز قیمتش اعلام نشده و با اینکه در سطح ابتدایی قرار گرفته، همچنان ویژگی های چشمگیری را ارائه می دهد.

Samsung Galaxy M12

Galaxy M12 جدیدترین گوشی سطح ابتدایی سامسونگ، یک تلفن هوشمند با ویژگی های متوسط رو به بالا ​​برای تأمین نیازهای روزانه است. با اینکه این مدل در کلاس ابتدایی قرار می گیرد اما نسبت صفحه نمایش به بدنه قابل قبولی دارد و باتری گنجایش بالایی دارد و دوربین اصلی وضوح مناسبی دارد.

سامسونگ گلکسی M12 که دارای طراحی شکاف دار Infinity-V است، وضوح +HD را بر روی صفحه نمایش 6.5 اینچی خود ارائه می دهد. این تلفن هوشمند با پردازنده Exynos 850 ساخته شده که این چیپ ست محصول خود سامسونگ می باشد. این مدل حداکثر 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه خواهد داد. علاوه بر این، می توانید با کارت microSD فضای ذخیره سازی را افزایش داد.

Samsung Galaxy M12

M12 دوربین اصلی با وضوح 48 مگاپیکسلی دارد که با لنز فوق عریض 5 مگاپیکسلی و سنسور عمق 2 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی تکمیل می شود. باید گفت برای این سطح قابل قبول است. علاوه بر این، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بریدگی صفحه نمایش دستگاه تعبیه شده.

[tie_index]مشخصات فنی[/tie_index]

مشخصات سامسونگ گلکسی M12

چیپ ست : اگزینوس 850

رم : 3 و 4 و 6 گیگابایت

فضای ذخیره سازی : 32 و 64 و 128 گیگابایت

صفحه نمایش : 6.5 اینچ +HD

دوربین اصلی : 48 اصلی + 5 فوق عریض + 2 عمق + 2 ماکرو

دوربین سلفی : 8 مگاپیکسل

باتری : 6000 میلی آمپر، شارژ 15 واتی

سیستم عامل : اندروید 11 با رابط کاربری One UI 3

اتصالات : 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11 b/g/n، Bluetooth 5.0

Samsung Galaxy M12

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه Samsung Galaxy M12 وجود ندارد، اما این گوشی با رنگ های لاجوردی و آبی و سبز به مصرف کنندگان ارائه می شود. با توجه به اینکه گوشی برای سطح ابتدای معرفی شده باید منتظر قیمت مناسبی نیز باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *