دسته‌بندی نشده

iPhone SE 4: انتظار چه چیزی را داریم

iPhone SE 4: انتظار چه چیزی را داریم

گوشی میان رده بعدی اپل iPhone SE 4

احتمالا خیلی به عرضه آیفون SE 4 مانده است. چرا که iPhone SE 3 (همچنین به عنوان iPhone SE 2022 شناخته می شود) در مارس 2022 عرضه شد و معمولاً سری SE سالانه عرضه نمی شوند.

اما با وجود iPhone SE 2022، ایده بسیار خوبی از آنچه از iPhone SE 4 انتظار داریم را مورد بررسی قرار می دهیم، زیرا مدل فعلی بسیار عالی است. ما می‌خواهیم ورودی بیشتری به لیست بهترین آیفون‌هایمان ببینیم، بنابراین به ارتقا نیاز داریم .با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک لیست از آنچه از نسخه بعدی می خواهیم را ایجاد کرده ایم.

تاریخ عرضه و قیمت آیفون SE 4

به سختی می توان گفت که آیفون SE 4 چه زمانی وارد بازار می شود، زیرا برخلاف اکثر گوشی ها، ما هر سال یک گوشی جدید از این سری دریافت نمی کنیم. آیفون SE 3 در مارس 2022 عرضه شد، اما از آیفون SE 2 در آوریل 2020 رونمایی شد و مدل اصلی در مارس 2016 به معرفی شد.

بنابراین رونمایی آن در ماه مارس یا آوریل محتمل تر است، اما سال واقعی که ما شاهد آن خواهیم بود، فعلا مشخص نیست. با این اوصاف، برخی شایعات وجود دارد، با راس یانگ (یک افشاکننده با سابقه خوب) ادعا می‌کند که می‌توانیم آن را تا سال 2023 ببینیم، اگرچه او قبلاً به سال 2024 اشاره کرده بود.

در مورد قیمت، هیچ خبری در این زمینه وجود ندارد، اما ما انتظار داریم که مشابه آیفون SE 2022 باشد که از 429 دلار / 419 پوند / 719 دلار استرالیا شروع می شود. با این حال، شایعات به بهبودهای قابل توجهی اشاره می کنند که ممکن است با کمی افزایش قیمت مواجه شویم.

aujiZ8opzYwdoJD47AmYmf 970 80.jpg

شایعات و اخبار مربوط به آن

آیفون SE 4 می تواند تغییر بزرگی را برای این خط رقم بزند، زیرا راس یانگ (یک افشاگر) ادعا می کند که صفحه نمایش آن 5.7-6.1 اینچی خواهد بود. این در مقایسه با مدل فعلی که فقط 4.7 اینچ است، اگرچه ظاهراً مدل جدید از LCD استفاده می کند.

آنها در مورد طراحی گوشی اظهار نظری نمی کنند، اما اندازه صفحه نمایش بزرگتر می تواند نشان دهنده حرکت به سمت طراحی مدرن تر بدون دکمه و حاشیه های کوچکتر باشد، زیرا حفظ این موارد باعث می شود گوشی در صورت داشتن صفحه نمایش در آن بسیار بزرگ شود. آن محدوده اندازه اگر طراحی تغییر کند، احتمالاً Face ID نیز اضافه خواهد شد.

افشای اطلاعات قبلی از همان منبع نشان می‌دهد که آیفون SE 4 ممکن است دارای سوراخ پانچ باشد تا بریدگی، اما در حالی که شایعه شده است که آیفون 14 پرو دارای این تغییر است، اگر SE بعدی این تغییر را داشته باشد، شگفت‌زده خواهیم شد. اخیرا، یانگ پیشنهاد کرد که محتمل ترین اندازه آن 5.7 اینچ است.

شایعه شده است که مدل بعدی SE SE+ 5G نام دارد و دارای LCD 4.7 اینچی خواهد بود. قبلا گفته شده بود که مدل بعدی SE، SE3، دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی یا 6.1 اینچی خواهد بود. اکنون به نظر می رسد که 5.7 اینچ خواهد بود. ممکن است در سال 2023 به جای 2024 راه اندازی شود.

در جای دیگر، مینگ چی کو (تحلیلگر با سابقه ای عالی در زمینه اطلاعات اپل) همچنین – از طریق یادداشتی که توسط MacRumors مشاهده شده است – گفته است که انتظار صفحه نمایش بزرگتر را داشته باشد و آیفون SE 4 دارای 4 گیگابایت رم خواهد بود (که همان همان مقدار آیفون SE 3 است – اگرچه در آن زمان کو 3 گیگابایت برای مدل فعلی پیش بینی کرده بود.

آیفون SE 4 همچنین مطمئناً از 5G پشتیبانی می کند (از آنجایی که SE 3 از آن پشتیبانی می کند) و به احتمال زیاد یک چیپست جدید خواهد داشت – اما اینکه کدام یک به زمان عرضه بستگی دارد.

انتظار چه چیزی را داریم

ما هنوز چیز زیادی در مورد iPhone SE 4 نمی دانیم، اما می دانیم که از آن چه می خواهیم، از جمله موارد زیر.

1. طراحی جدید

jQnrdEgGnhrHwKD8jQuJvF 970 80.jpg

طراحی آیفون SE (2022) بیش از حد قدیمی است – قدیمی است و حتی ارزان ترین تلفن های ارزان قیمت آن را به طرق مختلف نشان می دهند.

بنابراین ما واقعاً، واقعاً می‌خواهیم یک به‌روزرسانی طراحی را برای iPhone SE 4 ببینیم. این برای اپل نباید سخت باشد – این گوشی تلفن‌های زیادی با طراحی مدرن‌تر دارد که در نهایت می‌تواند کپی کند. خبر خوب این است که نشانه‌ها نشان می‌دهند که اپل ممکن است واقعاً این کار را انجام دهد.

2. حافظه داخلی بیشتر

آیفون SE 3 دارای ظرفیت اولیه تنها 64 گیگابایت است که در سال 2022 به خصوص با توجه به قیمت متوسط و عدم وجود اسلات کارت microSD، رک و پوست کنده کافی نیست.

بنابراین برای iPhone SE 4 ما می‌خواهیم 128 گیگابایت را به عنوان اندازه اولیه ببینیم – و این امر بدون جهش قیمت اتفاق می‌افتد.

3. قیمت پایین تر

X9mdRoQrh5JHZ7S9oiHqUF 970 80.jpg

 

وقتی صحبت از قیمت شد، آیفون SE (2022) در حال حاضر بیشتر از آیفون SE (2020) قیمت دارد، بنابراین نه تنها افزایش قیمت یک چشم انداز ناخواسته است، بلکه ما در حالت ایده آل می خواهیم هزینه اولیه کمتری داشته باشیم، به طوری که این واقعاً دوباره یک آیفون مقرون به صرفه باشد.

با توجه به شایعات در مورد صفحه نمایش بزرگتر و احتمالاً طراحی جدید، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد، اما ما به امید زندگی می کنیم.

4. نمایشگر بزرگتر

آیفون SE 3 با صفحه نمایش 4.7 اینچی خود کاملاً کوچک است و مسلماً حتی برای اکثر طرفداران تلفن های جمع و جور بسیار کوچک است، بنابراین مایلیم شاهد افزایش اندازه آیفون SE 4 باشیم.

خبر خوب این است که شایعات به صفحه‌نمایش 5.7 تا 6.1 اینچی اشاره می‌کنند که افزایش قابل‌توجهی خواهد بود، در حالی که هنوز کوچک‌تر است، به‌خصوص اگر از اندازه‌های کوچک‌تر استفاده شود. در واقع، با طراحی جدید و حاشیه‌های کوچک‌تر، ردپای کلی لازم نیست خیلی بزرگ‌تر باشد.

5. لنزهای دوربین بیشتر

آیفون SE 3 تنها یک لنز دوربین در پشت دارد که حتی برای یک گوشی میان رده نیز کافی نیست. مطمئناً، این یک دوربین با کیفیت است، اما همچنین محدود است و فقط میدان دید وسیعی را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین برای iPhone SE 4 ما می خواهیم یک لنز دوم اضافه شود که عملکرد فوق عریض یا تله فوتو را ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *