آموزش

Emoji های خود را شخصی سازی و تبدیل به Memoji کنید

lazy

همه ما بیشتر مواقع در گروه های دوستانه و فامیلی دیده ایم که شکلک های شبیه به خودشان هست را ارسال میکنند، این شکلک ها با نام Memoji شناخته میشوند، این شکلک ها سرگرم کننده و بعضی مواقع قدرت بیان بهتری نسبت به بعضی کلمات را دارند و در بیشتر مواقع استفاده میشوند. این شکلکها اساساً Animoji قابل تنظیم هستند یعنی میتوان آنها را بصورت متحرک یا ثابت ساخت و استفاده کرد.

برای ساخت Animoji ها به سخت افزار سازگار با این تکنولوژی نیاز داریم، در گوشی ایفون نیز بعد از سری گوشی های ایفون iPhone X، XR, XS و Max و در نهایت iPhone 11, 11 Pro, 11 Pro Max، ناگفته نماند اخرین مدل iPad Pro 2018 نیز در اندازه 11 اینچ، 12.9 هر دو مدل بدلیل استفاده از نکنولوژی Face ID که میتواند چهره را تشخیص دهد نیز سخت افزار مورد نیاز برای ساخت Animoji را دارد. خوب حالا اگر Face ID دارد با ما همراه باشید.

این قسمت نه تنها بسیار ساده است بلکه لذت بخش نیز میباشد و میتواند شما را سرگرم کند، در این قسمت شما میتوانید در سبک و استایل مد نظر خودتون شکلکی که میخواهید ثبت کنید و با دوستاتون به اشتراک بزارید، این نحوه کلی ساخت و تنظیم Memoji در iPhone و iPad است.

57342f6b95854ad89e9c4088ab94adcfخوب حالا قسمت ارسال پیام Messages رو باز کنید و در قسمت ارسال پیام جدید نوار ابزاری که دقیقا بالای کیبورد وجود دارد نمادهای زیادی وجود دارد که شما برای شروع روی دکمه Animoji یا همان تصویر میمون کوچک بزنید.

2. اضافه کردن Memoji

وقتی وارد این صفحه میشید اولین چیزی که مشاهده میکنید چهره حیوانات میباشد که حرکات صورت شما را دنبال میکنند، اگر از اینها استفاده نمیکنید این بخش را نادیده بگیرید و انگشت خود را روی صفحه بگذارید و به سمت چپ بکشید تا گزینه اضافه کردن Memoji جدید که یک به علاوه بزرگ است نمایش داده شود، برای اضافه کردن یک صورت جدید روی گزینه به علاوه بزنید.

3. خلاق باشید

در این بخش گزینه های زیادی برای شخصی سازی تا بیشترین حد ممکن نیز فراهم شده که شما بتوانید رنگ پوست، لکه های پوستی ، شکل سر، مدل مو، ریش و دیگر موارد را تغییر دهید، به سادگی با انتخاب هرکدام از موارد دلخواه آنها را تغییر دهید تا Memoji مورد نظر شما شبیه به آن چیزی شود که خودتان میخواهید (بطور مثال مانند شکل خودتان).

4. ویرایش همه جزئیات

993edc98ca87f7e08494eec37fa836f7

فراموش نکنید جزئیات Memoji خود را ویرایش کنید – مجموعه ابرازهای موجود در این بخش از آنچه تصویر میکنید کاملتر است. برای مثال، رنگ پوست، چشم، ابرو و تک تک قسمت های دیگر را ویرایش کنید تا بتوانید تمام رنگ های قسمت های مختلف حتی میزان تیرگی و روشنایی رنگ ها را تغییر دهید و به آن چیزی که میخواهید برسید.

5. اشتراک گذاری کنید

در قسمت بالا سمت راست گزینه Done رو بزنید. تبریک میگیم، شما Memoji دلخواه خودتون رو ساختید، حالا میتوانید ها با فشردن دکمه قرمر در پایین صفحه سمت راست انیمیشن خود را شخصی سازی کنید، پس از اتمام کار ذخیره و برای دوستانتان ارسال کنید، یا اینکه حذف و مجددا بسازید.

6. استیکر خود را بیشتر شخصی سازی کنید

JHUZqSmpTWRVZwmmigCi5f 320 80

(اعتبار تصویر: Apple / TechRadar)

اما هنوز تمام نشده، علاوه بر این کار هایی که انجام دادیم، اگر به قسمت صفحه کلید بخش Emoji های خود بروید و میبینید که Memoji ها نیز در سمت چپ قرار دارند، این Memoji ها انیمیشن نیستند ولی بعضی کلمات را بیان میکنند که منخصر بفردشان کرده است … اگر بر روی 3 نقطه یا همان More بزنید میتوانید شکلک های بیشتری را مشاهده کنید.

7. “چه کسی پشت ماسک مخفی شده !؟”

کلام آخر، یک ترفند دیگر وجود دارد که شما میتوانید با Memoji خود انجام دهید آن هم تماس با FaceTime هست که هنگام تماس گزینه افکت ها را بزنید و Memoji مورد نظر خود را انتخاب کنید تا صورت خود را بپوشانید، تجرکات شما به خوبی کنترل میشود و ماسک هماهنگ با تحرکات شما حرکت میکند. “البته که این گزینه بیشتر برای سرگرمی مناسب است”.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *