هوش مصنوعی و رباتیک, اخبار و مقالات

بارد اکنون می تواند به برنامه ها و خدمات Google شما متصل شود

Bard SN020b 001 Keyword Header 2.width 1200.format webp NWehJr6

بارد را در کنار برنامه ها و خدمات Google استفاده کنید، پاسخ های آن را به راحتی بررسی کنید و به ویژگی ها در مکان های بیشتری دسترسی داشته باشید.

یکی از بزرگترین مزایای Bard، آزمایشی برای همکاری با هوش مصنوعی مولد، این است که می تواند پاسخ های خود را دقیقاً به آنچه نیاز دارید تطبیق دهد. برای مثال، می توانید از Bard بخواهید یک سند برنامه ریزی سفر برای شما و دوستانتان شروع کند، لیست بازار آنلاین شما را تهیه کند یا به توضیح یک موضوع علمی به بچه هایتان کمک کند. و اکنون، Bard در سفارشی کردن پاسخ های خود حتی بهتر می شود تا بتوانید به راحتی ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

امروز ما در حال استفاده از توانمندترین مدل Bard تا به حال هستیم. Bard اکنون با برنامه ها و خدمات Google برای پاسخ های مفیدتر ادغام شده است. همچنین ویژگی “Google it” را برای بررسی مجدد پاسخ های Bard بهبود پیدا کرده‌اند و ویژگی های بیشتری در دسترس هستند.

اتصال به برنامه ها و خدمات Google

امروز ما در حال راه اندازی Bard Extensions به زبان انگلیسی هستیم، راهی کاملاً جدید برای تعامل و همکاری با Bard. با Extensions، Bard می تواند اطلاعات مرتبط را از ابزارهای Google که هر روز استفاده می کنید پیدا و به شما نشان دهد – مانند Gmail، Docs، Drive، Google Maps، YouTube و Google Flights and hotels – حتی زمانی که اطلاعات مورد نیاز شما در چندین برنامه و سرویس پخش شده باشد.

برای مثال، اگر در حال برنامه ریزی سفر به گرند کنیون هستید (پروژه ای که چندین تب را اشغال می کند)، اکنون می توانید از Bard بخواهید تاریخ هایی را که برای همه در Gmail مناسب است دریافت کند، اطلاعات پرواز و هتل را در زمان واقعی جستجو کند، مسیرهای Google Maps به فرودگاه را ببیند و حتی تماشای ویدیوهای YouTube از کارهایی که باید در آنجا انجام دهید – همه اینها در یک مکالمه.

Plan a trip to the Grand Canyon 1

یا تصور کنید که برای شغل جدیدی درخواست می دهید و از Bard برای کمک به این فرآیند استفاده می کنید. می توانید از Bard بخواهید “رزومه من با عنوان ژوئن 2023 را از Drive من پیدا کنید و آن را به یک پاراگراف کوتاه خلاصه کنید”، و کار کردن روی نامه پوششی جدید خود را ادامه دهید.

ما متعهد به حفظ اطلاعات شخصی شما هستیم. اگر تصمیم به استفاده از افزونه های Workspace دارید، محتوای شما از Gmail، Docs و Drive توسط بازبینان انسانی دیده نمی شود، توسط Bard برای نمایش تبلیغات به شما استفاده نمی شود یا برای آموزش مدل Bard استفاده نمی شود. و البته، شما همیشه در کنترل تنظیمات حریم خصوصی خود هستید و می توانید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید از این افزونه ها استفاده کنید و می توانید آنها را در هر زمان خاموش کنید.

به راحتی پاسخ ها را بررسی کنید و روی مکالمات مشترک بسازید

از امروز با پاسخ ها به زبان انگلیسی، می توانید از دکمه “Google it” بارد برای بررسی آسان تر پاسخ های آن استفاده کنید. هنگامی که روی نماد “G” کلیک می کنید، Bard پاسخ را می خواند و ارزیابی می کند که آیا محتوایی در سراسر وب وجود دارد که آن را تایید کند. هنگامی که بیانیه ای قابل ارزیابی است، می توانید روی عبارات برجسته شده کلیک کنید و اطلاعات بیشتری در مورد اطلاعات حمایتی یا متناقضی که توسط جستجو پیدا شده است کسب کنید.

Double check responses 1.width 1000.format webp

ما همچنین ساختن مکالمات دیگران با Bard را آسان تر می کنیم. از امروز، زمانی که کسی یک چت Bard را از طریق یک پیوند عمومی با شما به اشتراک می گذارد، می توانید مکالمه را ادامه دهید و از Bard سوالات بیشتری در مورد آن موضوع بپرسید، یا از آن به عنوان نقطه شروع برای ایده های خود استفاده کنید.

Build on shared conversations 1.width 1000.format webp

دسترسی به ویژگی‌های بیشتر

با ادامه مسئولانه ساخت Bard، اکنون دسترسی به ویژگی های موجود زبان انگلیسی، مانند توانایی آپلود تصاویر با Lens، دریافت تصاویر جستجو در پاسخ‌ها و اصلاح پاسخ‌های Bard، را به بیش از 40 زبان گسترش می‌دهیم.

جدیدترین مدل ما را امتحان کنید

تمام این ویژگی‌های جدید به دلیل به‌روزرسانی‌هایی که در مدل PaLM 2 خود، توانمندترین مدل خود تا به حال، انجام داده‌ایم، امکان‌پذیر شده است. بر اساس بازخورد شما، ما از تکنیک‌های پیشرفته یادگیری تقویتی برای آموزش مدل برای اینکه شهودی‌تر و تخیل‌برانگیزتر باشد، استفاده کرده‌ایم. بنابراین، چه بخواهید روی چیزی خلاقانه همکاری کنید، از یک زبان شروع کنید و در یکی از بیش از 40 زبان دیگر ادامه دهید، یا برای کمک به کد نویسی عمیق درخواست کنید، Bard اکنون می‌تواند با کیفیت و دقت بیشتری پاسخ دهد.

Most capable model 1

با این آپدیت‌های اخیر، Bard مجهزتر است تا به شما کمک کند تا تمام ایده‌های منحصر به فرد خود را عملی کنید. آخرین ویژگی‌ها را در bard.google.com امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *