آموزش, آموزش عکاسی دیجیتال

31 ژست و ایده سرگرم کننده برای عکاسی بهترین دوست

Best Friend Photoshoot Iko Studio

دوستی یکی از شیرین ترین بخش های زندگی است. بهترین دوستان برای ما مانند خانواده هستند. دوستان صمیمی از هر طریقی که میتوانند کنار هم هستند حضوری تلفنی و گاهی فقط با فکر به همدیگر انگار که در نزدیکترین نقطه به هم هستند. دوستان صمیمی در اوج شادی با شما می خندند و در لحظات غم پا به پای شما اشک میریزند. و آنها به شما کمک می کنند تا از نقاط ضعف عبور کنید. دوستان صمیمی شما در زندگی همراهان شما هستند. عکاسی از بهترین دوست در مورد ثبت این رابطه منحصر به فرد است. شما باید با دوربین خود لذت دوستی را زنده کنید و برای همیشه ثبت کنید.

اگر به دنبال ژست‌ها و ایده‌های سرگرم‌کننده برای عکاسی از بهترین دوستتان هستید، اینجا جایی است که باید باشید. ما تعداد زیادی ایده برای تصویر بهترین دوست داریم تا بتوانید جادوی رابطه صمیمی با دوستان صمیمییتان را به تصویر بکشید.

بهترین ژست های عکاسی از بهترین دوست

عکس گرفتن دوستان صمیمی میتواند بسیار سرگرم کننده باشد. جو می تواند شگفت انگیز باشد. با لبخندها و خنده های بی وقفه، این یک موقعیت خاص است. و در حالی که اتمسفر شاد و پر جنب و جوش است، می‌توانید عکس‌های شگفت‌انگیزی از بهترین دوستانتان بگیرید که آن‌ها دوست دارند و دوست خواهند داشت.

اما این به این سادگی نیست که با دوربین خود بچرخید و دکمه شاتر را ثبت کنید. شما باید با ایده های عکاسی و ژست های دوستان آماده باشید. دوستان می توانند در اطراف بخندند و شوخی کنند. اما عکاس باید کشتی را در جهت درست هدایت کند. شما باید از آشفتگی کامل جلوگیری کنید. چرا که آنچه در یک جمع صمیمی غیر قابل پیش بینی است حرکت بعدی و شیطنت های جمع است.

اگر به عنوان یک عکاس هم وارد این جمع شوید شما هم می توانید لذت ببرید. و عکاسی دوستان می تواند سرگرمی عالی برای عکاسان نیز باشد. اما باید به خاطر داشته باشید که این به معنای سرگرمی شما نیست. وظیفه شما ایجاد عکس های منحصر به فرد است که جادوی یک دوستی خاص را به نمایش بگذارد.

برای اینکه بهترین نتیجه را از عکاسی بگیرید، باید به دوستان جهت دهید. می توانید مکان هایی را برای عکاسی پیشنهاد دهید. اگر آنها یک استودیوی عکاسی نمی خواهند، باید با ایده های مکان جایگزین آماده باشید.

شما همچنین به چند ایده ژست در آستین خود نیاز دارید. اگر دوستان انرژی و تمرکز خود را از دست بدهند، می‌توانید با ژست‌های سرگرم‌کننده بهترین دوست، اوضاع را زنده کنید. شما باید چیزهای زیادی بدانید گروه های مختلف دوستان به ایده های جدید پاسخ می دهند.

عکاسی بهترین دوست همه چیز در مورد جو است. شما باید با ژست ها و ایده ها آماده باشید. اما شما همچنین باید با جریان حرکت کنید. وقتی چیزی لازم نیست به زور خودداری کنید. بگذارید ماهیت واقعی دوستی آنها بدرخشد.

Best Friend Photoshoot Hannah Busing

© Hannah Busing (Unsplash.com)

31 ژست و ایده سرگرم کننده برای عکاسی بهترین دوست

برای لیست بهترین ژست های ما برای عکاسی بهترین دوست آماده شوید. ما برای هر موقعیت و مکان های مختلف ژست داریم. ما مغز شما را با ایده های شگفت انگیز تصویر بهترین دوست منفجر می کنیم.

1. آنها را نزدیک نگه دارید

ایده های عکاسی بهترین دوست همیشه نیازی به پیچیده بودن ندارند. و این ژست ایده خوبی برای گرم کردن مدل های شماست. اگر با وجود دوربین و یک فرد خارج از دایره دوستان اطرافشان کمی عصبی به نظر می رسند، این ژست به آنها کمک می کند تا آرام شوند.

این یک ژست ساده است که راهی عالی برای شروع هر عکاسی بهترین دوست است. این را می توان در هر مکانی انجام داد و نمادی از یک پیوند قوی است. بازوی دور شانه نشان دهنده مراقبت و محبت است.

Best Friend Photoshoot Omar Lopez

© Omar Lopez

2. تکرار شماره یک از نمای پشت

این همان ژست است اما از زاویه ای متفاوت. این یکی برای دوستان که از دوربین جالت میکشند عالی است. و مملو از عشق است. این ژست در موقعیت مکانی نیز به خوبی کار می کند زیرا اگر منظره خیره کننده یا غروب آفتابی برای قدم زدن داشته باشید، عکس های فوق العاده ای از بهترین دوستان ایجاد خواهید کرد.

Best Friend Photoshoot Hannah Busing 2

© Hannah Busing

3. هر چه احمقانه تر، بهتر

شما به چند ایده عکاسی دوستان نیاز دارید تا مردم را گرم کنید. ممکن است در ابتدا فضای سرگرم کننده ای را که می خواهید نداشته باشید، بنابراین برای شروع مهمانی به چند ترفند نیاز دارید. کشیدن چهره ها به سمت خنده دار و فان بهترین راه برای انجام این کار است.

تغییر چهره یک راه ارزان و آسان برای ایجاد کمی سرگرمی است. شما به هیچ وسیله ای نیاز ندارید، فقط کمی حماقت و بامزگی کافی است و این ایده برای عکاسی با دوستان در هر گروه سنی، از کودکان تا بزرگسالان، به خوبی کار می کند. و خنده شما تضمین شده است.

Best Friend Photoshoot View Apart

© View Apart

4. تایتانیک

بازسازی صحنه های نمادین از فیلم ها همیشه یک ایده سرگرم کننده است. اما این ژست به ویژه با هزاره ها طنین انداز خواهد شد. تایتانیک یک فیلم بزرگ باکس آفیس بود و این ژست یکی از نمادین ترین صحنه هاست.

این بیش از حد بالا و جذاب است، اما نکته اینجاست! برای نقش های جک و رز مبارزه کنید. این یک لحظه به یاد ماندنی ایجاد می کند، و مطمئناً خنده وجود خواهد داشت.

Best Friend Photoshoot View Apart 2

© View Apart

5. عشق خود را نشان دهید

این یک ایده ساده است که مملو از نمادگرایی است. می توانید این کار را با دو یا چند دوست صمیمی انجام دهید. و در مکان های زیبا در فضای باز به خوبی کار می کند.

دوستان باید از دستان خود برای ایجاد شکل قلب استفاده کنند. هر آدمی نیمی از قلب است و وقتی دست هایش را روی هم بگذارد به یک کل تبدیل می شود. این نشان دهنده احساس دوستی است، با بهترین دوست شما که شکاف ها را پر می کند تا یک کل ایجاد شود.

Best Friend Photoshoot Lauren Richmond

© Lauren Richmond

6. کولی بدهید!

اگر انرژی زیادی در عکاسی احساس می کنید، این یک ژست عالی است. این ژست بسیار سرگرم کننده است. و مطمئناً همه را می خنداند. می توانید این ژست را با دو دوست یا در گروه های بزرگتر انجام دهید. اما به یک عدد زوج نیاز خواهید داشت. نگرانی اصلی ایمنی است، بنابراین فقط در صورتی که مدل‌ها به اندازه کافی قدیمی شده‌اند، کوله پشتی را پیشنهاد دهید. اما اگر همه تناسب اندام و توانایی داشته باشند، عکس های فوق العاده ای از بهترین دوست دریافت خواهید کرد.

همانطور که ممکن است سرگرم کننده باشد، ماهیت حمایتی دوستی را نیز نشان می دهد. این استعاره ای است از این که چگونه بهترین دوستان در طول زندگی به یکدیگر کمک می کنند.

Best Friend Photoshoot Hamid Tajik

© حمید تاجیک

7. روی زمین بنشینید

وقتی دوستان روی زمین هستند، ایده های بسیار خوبی برای عکاسی وجود دارد. هر دو دوست باید به پشت دراز بکشند و سر خود را در کنار یکدیگر قرار دهند. روی آنها می ایستید تا از بالا یک پرتره دوتایی بگیرید.

با سرهای آنها در کنار هم، می‌توانید چند عکس بهترین دوست از خندیدن آن دو بگیرید. این یک موقعیت غیرمعمول است، بنابراین مطمئناً ظاهر و لبخند منحصر به فردی خواهید داشت.

Best Friend Photoshoot Pink Candy

© Pink Candy

8. عکاسی با خوراکی ها

بسیاری از ایده های عکاسی بهترین دوست می توانند از محیط بیرون بیایند. و اگر در یک مهمانی یا رستوران هستید، یک ژست با خوراکی های موجود ایده عالی برای عکس است. این یک ژست طبیعت گرایانه است که لحظه ای واقعی را بین دوستان ثبت می کند. برای گروه بزرگی از دوستان عالی است.

ژست با خوراکی ممکن است احمقانه به نظر برسد. اما این تنها لحظه کوتاهی از تامل قبل از به هم ریختن میز است. این ثبت از یک بخش مهم از دورهمی برای سلامتی و آینده بهتر است.

Best Friend Photoshoot Elevate

© Elevate

9. همگام سازی کنید

شما به ایده های عکاسی بهترین دوست نیاز دارید که برای یک فضای خاص انرژی تولید کند. و این یکی از آن ایده هاست. این برای دوستان در هر سنی، از کودکان خردسال تا نوجوانان و بزرگسالان عالی است.

می توانید با پرش های همگام در استودیوی عکس سرگرم شوید. دوستان می توانند در وسط هوا ژست بزنند در حالی که شما عکس عالی بگیرید.

همچنین در مکان به خوبی کار می کند. پرش ها در مقابل منظره ای خیره کننده فوق العاده به نظر می رسند. این می تواند یک قله کوه یا یک ساحل غرق آفتاب باشد. مهم نیست که کجا آن را امتحان کنید، تعدادی عکس سرگرم کننده بهترین دوست خواهید داشت.

Best Friend Photoshoot Yuri Manei 1

© Yuri Manei

10. عکس های در هم پیچیده

این یکی از آن ایده‌های عکس بهترین دوست است که در موقعیت مکانی به خوبی کار می‌کند. شما می توانید یک صحنه پیک نیک در یک چمنزار داشته باشید. یا می تواند غروب خورشید در ساحل شنی باشد. می توانید پتو را با یک حوله برای تنظیمات کنار دریا جایگزین کنید. برای غروب آفتاب ایده آل است، زیرا دوستان برای گرما در پتو جمع می شوند. شما یک پس زمینه زیبا و چند لبخند صمیمانه خواهید داشت.

Best Friend Photoshoot Liz Weddon

© Liz Weddon

11. یک پیک نیک بیندازید

پیک نیک یک ایده عالی برای عکاسی بهترین دوست است. شما یک مکان خیره کننده برای چند عکس عالی خواهید داشت. چند لیوان شراب اضافه کنید و بعد از ظهر فوق العاده ای خواهید داشت.

اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک روز آفتابی داشته باشید، نور طبیعی فوق العاده ای خواهید داشت. و هنگامی که شراب و مکالمه شروع به جریان کرد، می‌توانید بهترین عکس بهترین دوست را با حالتی از خودانگیختگی بگیرید.

Best Friend Photoshoot Elina Fairytale

© Elina Fairytale

12. سفر

هیچ چیز بهتر از یک سفر جاده ای با بهترین دوستانتان نیست. این فقط چند دوست، یک یا دو لیست پخش و جاده باز است. این بهترین راه برای خلق لحظات خاص و خاطرات ماندگار است.

و برای ایده های عکاسی بهترین دوست، ماشین وسیله ای عالی برای تم سفر جاده ای است. خواه ماشین باشد یا ون، دوستان می توانند روی آن بنشینند. آنها می توانند روی سقف یک ون بنشینند. یا اگر ماشین است، می توانند روی کاپوت بنشینند.

Best Friend Photoshoot Roman Odintsov

© Roman Odintsov (Pexels.com)

13. در راه بازگشت قرار بگیرید

اگر به ژست های دوستان بیشتری برای عکاسی سفر جاده ای خود نیاز دارید، این ایده به شما عکس های سرگرم کننده تری می دهد. اگر تا به حال در یک سفر جاده ای بوده اید، می دانید که کارهای زیادی در صندوق عقب خودرو اتفاق می افتد. جایی است که شما مثلا لباس هایتان را عوض می کنید.

Best Friend Photoshoot Richard Jaimes

© Richard Jaimes

14. به افق نزدیک شوید

کوله‌پشتی ایده فوق‌العاده دیگری برای ایجاد عکس‌های بهترین دوست است، اگر سفرهای جاده‌ای هدفشان نیست. می توانید مناظر خیره کننده را با رمانتیسم ماجراجویی با بهترین دوست خود ترکیب کنید. داشتن دوستانی که دور هم قدم می‌زنند، یک عکس فوق‌العاده ایجاد می‌کند. شما می‌توانید جاده را در پیش‌زمینه، با بیابان فراتر از آنها داشته باشید. این آغاز یک ماجراجویی جدید است.

Best Friend Photoshoot Jaime Reimer

© Jaime Reimer

15. آب

استخر یک مکان عالی برای عکس های بهترین دوست برای دوستانی است که دوست دارند با هم تعطیلات را بگذرانند. مطمئناً همه اوقات خوشی خواهند داشت، بنابراین تعدادی عکس سرگرم کننده می گیرید. و وسایل زیادی وجود دارد که می توانید برای هیجان بیشتر از آنها استفاده کنید. استفاده از دوربین زیر آب ایده خوبی است. اما اگر ندارید، مراقب تجهیزات دوربین خود باشید.

16. به سر خود استراحت دهید

اگر به دنبال ایده‌های عکاسی صمیمی‌تر برای دوستان هستید، ژست رو به رو عالی است. این یک ژست ساده است که هر کسی می تواند روی مبل یا تخت انجام دهد. یا می توانید آن را در مکان، در یک چمنزار یا در ساحل امتحان کنید.

این نشان دهنده اعتماد و امنیت است. لطافت و احساس مراقبت وجود دارد، به همین دلیل است که این ایده عالی برای تصویر بهترین دوست است.

Best Friend Photoshoot Anastasiia Rozumna

© Anastasiia Rozumna

17. پایین به بالا

برای یک گروه بزرگ همیشه به چند ایده تصویر بهترین دوست نیاز دارید. و این برای گروه های دو تا هشت یا حتی ده نفره عالی است. عکاس باید روی زمین دراز بکشد و دوربین رو به بالا باشد. همه دوستان در یک دایره ایستاده اند و به دوربین نگاه می کنند. آنها می توانند لبخند بزنند یا چهره های بامزه بکشند.

Best Friend Photoshoot Syda Productions

© Syda Productions

18. دست دادن

یک ژست به سادگی دست دادن می تواند ایده های عکس فوق العاده ای ایجاد کند. شما می توانید آن را در هر جایی انجام دهید، و نیازی به وسایل اضافی ندارید. این کاری است که برای جشن گرفتن یک پیروزی انجام می‌شود، بنابراین امتیاز پنج همیشه یک لحظه شاد است. و اگر آنها برخورد درست دست ها را از دست بدهند، این یک عکس خنده دار نیز خواهد بود.

Best Friend Photoshoot Tyler

© Tyler Nix

19. وارد گونی شوید

خواب کلاسیک منبع عالی برای ایده های عکاسی بهترین دوست است. این به شما ایده های عکس عالی برای دوستان در سنین نوجوانی می دهد. یا می‌تواند یک عکاسی نوستالژیک باشد، جایی که دوستان بزرگ‌تر دوران نوجوانی خود را برای چند عکس سرگرم‌کننده بازسازی می‌کنند. خندیدن در رختخواب چیزی است که با دوستان می خوابد. اگر بتوانید انرژی یک خواب را از نو خلق کنید، چند عکس بهترین دوست عالی خواهید داشت.

Best Friend Photoshoot Cool Shooters

© Kool Shooters

20. با بالش مبارزه کنید

بهترین بخش هر خوابی، مبارزه با بالش است. و این یک فعالیت سرگرم کننده برای عکاسی دوستان است. آنها می توانند روی تخت بپرند و واقعاً یکدیگر را با بالش بزنند. و با پرواز پرها، می‌توانید عکس‌های هیجان‌انگیزی از بهترین دوستان بگیرید.

Best Friend Photoshoot Allen Taylor

© Allen Taylor

21. رقص رقص رقص

این یکی دیگر از آن ایده های تصویری بهترین دوست است که خواب کلاسیک را بازسازی می کند. رقصیدن روی مبل یک اقدام شورش آزادانه است. و این ایده می تواند انرژی هرج و مرج را به تصاویر بهترین دوست شما اضافه کند.

full length portrait jumping white girls expressing happy emotions portrait best friends funny dancing together 197531 10953

22. سرهای روی هم

ژست سرهای روی هم می‌تواند یکی از ایده‌های غیرعادی‌تر عکاسی باشد. اما زمانی که شما بیش از دو دوست دارید به خوبی کار می کند. برای سه یا چهار ایده آل است. و برداشتی تازه از یک پرتره استاندارد است. شاید در ابتدا کمی غیر طبیعی باشد. اما این ژست نماد با هم بودن و اتحاد در گروه دوستی است. این نشان می دهد که آنها ارتباط محکم و لطیفی دارند.

Best Friend Photoshoot Gemma Chua Tran

© Gemma Chua-Tran

23. برای ماجراجویی در پارکینگ بروید

وقتی صحبت از ایده های عکس بهترین دوست می شود، فکر کردن به چیزی سرگرم کننده تر از سبد خرید سخت است. با این ایده تصویر بهترین دوست، باید سلامت و ایمنی را در ذهن داشته باشید. اما انرژی و خنده بالایی برای عکاسی خود تضمین خواهید کرد.

چند ایده عکس وجود دارد که می توانید از سبد خرید ایجاد کنید. یکی از دوستان می تواند دیگری را به اطراف هل دهد. آنها می توانند به نوبت هل دهند و سوار شوند. یا هر دو می توانند همزمان وارد شوند. سبد خرید یکی از بهترین وسایل برای ایده های عکس بهترین دوست پر انرژی است.

Best Friend Photoshoot Dave Goudreau

© Dave Goudreau (Unsplash.com)

24. بیشتر نزدیک شوید

تغییر دادن یک نوع عکس کلاسیک می‌تواند ایده‌های عالی عکس‌برداری بهترین دوست را به شما بدهد. و این یک راه عالی برای افزایش علاقه به یک عکس پرتره استاندارد است.

شما باید چهره مدل های خود را گونه به گونه لمس کنید. شما یک ترکیب بندی پرتره استاندارد می خواهید، اما یک فریم کاملا برش خورده می خواهید. اضلاع بیرونی صورت آنها در تصویر نخواهد بود.

هر دو دوست فقط نیمی از صورت خود را در تصویر خواهند داشت. اما چهره های گونه به گونه آنها نماد این است که آنها با هم یک کل را ایجاد می کنند. این نشان دهنده یک رابطه نزدیک و شخصی است.

Best Friend Photoshoot Joel Muniz

© Joel Muniz

25. کور شوید

شما همیشه به مجموعه‌ای خوب از ایده‌های عکس بهترین دوست بدون پایه نیاز دارید. و این یک گزینه عالی دیگر است. انجام این کار ساده و آسان است، حتی با مدل های خجالتی.

یکی از دوستان چشمان دیگری را با دست می پوشاند. این یک تصویر بصری جالب برای یک تصویر بهترین دوست ایجاد می کند. اما این عکس یک پیام اعتماد نیز دارد و دوستان به دیگری اجازه می دهند کنترل را در دست بگیرد.

Best Friend Photoshoot Daiga Ellaby

© Diaga Ellaby

26. پاییز را در آغوش بگیرید

اگر به ایده های سرگرم کننده برای عکس بهترین دوست برای پاییز نیاز دارید، نمی توانید با این ایده اشتباه کنید. شما به مکانی در فضای باز با درختان فراوان نیاز دارید. برگ های ریخته شده بهترین تکیه گاه برای عکس بهترین دوست پاییزی هستند.

پرتاب کردن برگ ها به عکس های شما انرژی و حرکت می دهد. و بارانی از رنگ های قرمز، نارنجی و زرد ایجاد می کند. همچنین یک فعالیت سرگرم کننده است که دوستان شما از آن لذت خواهند برد و لحظاتی واقعی از هیجان و خنده را برای شما به ارمغان می آورد.

Best Friend Photoshoot Noemi Macavei Katocz

© Noemi Macavei-Katocz

27. پس از پاییز، زمستان می آید

وقتی پاییز به زمستان تبدیل می‌شود، به مجموعه‌ای از ایده‌های عکس بهترین دوست نیاز دارید. و اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که مکانی با برف دارید، ایده های عکس عالی وجود دارد.

برف می تواند کسل کننده ترین مکان را به سرزمین عجایب زمستانی تبدیل کند. این به تنهایی آن را به محیطی عالی برای عکاسی بهترین دوستان تبدیل می کند. اما وقتی از برف به عنوان یک تکیه گاه استفاده می کنید، عکس های شما را زنده می کند.

دوستان می توانند یک آدم برفی بسازند یا گلوله های برفی پرتاب کنند. بدون توجه به فعالیت، تصاویری پر از اکشن و پر انرژی و حرکت خواهید داشت. و همه سرگرم خواهند شد.

Best Friend Photoshoot Zach Lucero

© Zach Lucero

28. هرگز نخواهم گفت

ایده های عکاسی بهترین دوستان در مورد بیان جنبه های کلیدی دوستی است. و بخش بزرگی از آن اعتماد و به اشتراک گذاری است. بهترین دوستان رازهای خود را به یکدیگر می گویند، گاهی اوقات چیزهایی که با خانواده خود در میان نمی گذارند.

این ژست آن را به نمایش می گذارد. این نمایشی از دو دوست است که رازی را به اشتراک می گذارند. این می تواند یک چیز خنده دار باشد، یا می تواند یک چیز جدی باشد. در هر صورت، تصویر بهترین دوست قوی و معنادار خواهید داشت.

Best Friend Photoshoot Irina1977

© Irina1977

29. پشت به پشت

ایده های عکاسی بهترین دوست همیشه نیازی به عمل ندارند. این ژست یک گزینه آسان برای هر جفت دوست است. و این یک گزینه عالی برای شروع یک عکاسی با مدل های عصبی است.

پشت به پشت نشستن ترکیب جالبی برای پرتره دوتایی به شما می دهد. این دو بدن برای شما تقارن ایجاد می کنند. و نشستن دوستان پشت به هم نشان دهنده حمایتی است که آنها از یکدیگر ارائه می کنند.

friends back to back 091916

30. حرکات ورزشی

برخی از بهترین دوستان می توانند بسیار رقابتی باشند. و شما می توانید از این انرژی برای ایده های عکاسی فوق العاده استفاده کنید. اگر با مدل‌های ورزشی کار می‌کنید، چالش های ورزش مثل ایستادن روی دست ها ژست های عالی هستند.

فقط اگر مدل هستید این ژست را پیشنهاد دهید. شما نمی خواهید کسی روی سرش بیفتد. اما روی دست ایستادن محبوب همه، از رزمی‌کاران گرفته تا یوگی‌هاست. می توانید آن را در استودیو یا در محل انجام دهید.

Best Friend Photoshoot Marcin Skalij

© Marcin Skalij

31. Freeze Frame

تعطیلات یکی از بهترین منابع برای ایده های عکاسی بهترین دوست است. و وقتی گروهی از دوستانتان را در کنار استخر هتل دارید، ایده‌های عکاسی کم نخواهید داشت.

این نوع عکس با دو دوست یا یک گروه بزرگتر به خوبی کار می کند. از آنها بخواهید همزمان به داخل استخر بپرند. و برای افزودن هیجان بیشتر، هر فرد می‌تواند ژست متفاوتی در هوا بگیرد تا یک Freeze Frame مفرح فوق‌العاده داشته باشد.

نتیجه

اگر یک عکاس حرفه ای باشید، هیچ چیز مانند عکاسی بهترین دوست نیست. آنها عکس های سرگرم کننده و پرانرژی هستند که همه را می خنداند و اوقات خوبی را سپری می کند.

اما فقط به این دلیل که آنها سرگرم کننده هستند به این معنی نیست که آنها آسان هستند. شما باید ذهنی پر از ایده های تصویر بهترین دوست داشته باشید. شما باید احساسات را بیرون بیاورید و باید آشفتگی را هدایت کنید. اکنون شما ژست‌ها و ایده‌های بسیاری از بهترین دوستان خواهید داشت، بنابراین برای عکاسی بعدی خود آماده هستید.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *