اخبار و مقالات, اخبار موبایل

10 تا از بهترین گوشی های 2022 که ما را هیجان زده میکنن

1

سال 2021 سال خوبی برای گوشی ها بود و با اطلاعاتی که فاش شده سال 2022 سال بهتری خواهد بود چرا که صحبت ها حاکی از پیشرفت اساسی در آیفون 14 پرو، اس 22 الترا سامسونگ و تعداد زیادی گوشی تاشو و پرچم دار جذاب است. پس با این روند چیز های هیجان انگیز زیادی در آینده وجود دارد که برخی از آن ها خیلی زود به بازار می آیند به طوری که به احتمال زیاد بسیاری از گوشی های 2022 در چند ماه اول عرضه میشوند. در ادامه، جالب‌ترین گزینه‌هایی را که انتظار داریم در طول سال 2022 ببینیم – هم آنهایی که به زودی و هم در اواخر سال عرضه می‌شوند، اماده کرده‌ایم. اینها تلفن هایی هستند که در بیشتر موارد احتمالاً عالی هستند و حداقل باید جالب، غیر معمول یا نوآورانه باشند.

آیفون 14

iPhone 14 range

طراحی احتمالی آیفون 14

 

این یک احتمال که نه کاملا واضح است آیفون 14 و برادرانش مورد انتظارترین گوشی های سال 2022 هستند، بنابراین نمی توانیم آنها را در اینجا وارد نکنیم. با بیان این مطلب این هیاهو را موجه میکنیم، شایعه شده است که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس طراحی کاملاً جدیدی خواهند داشت، بدون بریدگی و حفره دوربین. ما همچنین شنیده ایم که ممکن است مدل جدیدی به شکل آیفون 14 مکس وجود داشته باشد یک آیفون اصلی با صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی که می تواند به جای آیفون 14 مینی عرضه شود. شایعات همچنین به ارتقاء دوربین‌های اصلی اشاره می‌کنند، با سنسورهای 48 مگاپیکسلی با این تفسیر این آیفون‌ها هستند که مطمئناً با قدرت زیادی وارد میشوند. انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در آستانه معرفی آیفون 14، احتمالاً در ماه سپتامبر، منتشر شود.

گلکسی اس 22

 

Samsung Galaxy S22 range

طراحی احتمالی گلکسی اس 22

سامسونگ گلکسی اس 22 یکی از اولین گوشی های بزرگ سال 2022 خواهد بود که شایعه شده در تاریخ 8 فوریه به بازار می آید. اما تا زمانی که رونمایی شود، شایعات حاکی از آن است که گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس سامسونگ دارای صفحه نمایش و طراحی مشابه با سری گلکسی اس 21 هستند، اما با چیپست های نسل بعدی. در این راستا، گزارش شده است که بیشتر یا تمام دنیا می توانند چیپست اسنپدراگون دریافت کنند، زیرا مشکلات تولید برای اگزینوس بعدی سامسونگ وجود دارد.

مطلب پیشنهادی:  همه چیز درباره رابط کاربری One UI 6.1 و 7 ویژگی فوق العاده آن

Samsung Galaxy S22 Ultra می‌تواند طراحی بسیار متفاوتی داشته باشد، با این حال، با ظاهری زاویه ‌دار مانند Galaxy Note و شکافی برای قلم S Pen. در واقع، می تواند آنقدر از Note الهام گرفته شود که حتی ممکن است به عنوان Galaxy S22 Note رونمایی شود.

وان پلاس 10

OnePlus 10

OnePlus 10 Pro

وضعیت فعلی  OnePlus 10 کمی عجیب است، زیرا در حالی که این گوشی هنوز معرفی نشده است، OnePlus 10 Pro فقط برای چین معرفی شده است. هر چند ما انتظار داریم هر دو گوشی به زودی عرضه جهانی شوند و مشتاقانه منتظر آنها هستیم. هنوز اطلاعات کمی در مورد OnePlus 10 استاندارد وجود دارد، اما ما همه چیز را در مورد OnePlus 10 Pro می دانیم، از جمله اینکه دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1440 x 3216 AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز، چیپست قدرتمند Snapdragon 8 Gen 1 و باتری 5000mAh است. یک دوربین با لنز سه گانه، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3.3 برابر) از ویژگی های شاخص این گوشی موبایل است. با توجه به اینکه تنها در چین موجود است و عملکرد آن جهانی بررسی نشده باید دید که همه اینها در عمل چقدر خوب و یکپارچه می شوند. انتظار داریم که OnePlus 10 استاندارد دارای مشخصات مشابه اما کمی کمتر، همراه با قیمت پایین تر باشد. و ما مشتاق ورود این دو محصول به بازار جهانی هستیم.

گوگل پیکسل 7

Google Pixel 7

ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد Google Pixel 7 نداریم، اما مطمئن هستیم که در راه است اگرچه احتمالاً تا اکتبر 2022 هم عرضه نخواهد شد. پس از بازنگری گسترده گوگل در محدوده پیکسل 6، ممکن است این بار شاهد تغییرات بزرگی نباشیم، اما پیکسل 6 این مجموعه را دوباره تقویت کرد و ما را دوباره در مورد آن هیجان زده کرد. بنابراین حتی اگر Google Pixel 7 فقط یک نسخه شیک تر از آن باشد، ما آن را قبول خواهیم کرد. شایعات اولیه به جانشینی برای چیپست Google Tensor اشاره می کند که جای تعجب نیست، و پیکسل 7 دارای دوربین هایی مشابه پیکسل 6 است. همچنین پیشنهادی وجود دارد که ممکن است فقط یک مدل را در سال 2022 ببینیم، بنابراین شاید اصلا گوگل پیکسل 7 پرو وجود نداشته باشد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4

Samsung Galaxy Z Fold 4

گلکسی S22 تنها گوشی سامسونگ نیست که ما به شدت منتظرش هستیم. انتظار می رود سامسونگ گلکسی زد فولد 4 نیز در سال 2022 به بازار عرضه شود و می تواند بهترین گوشی تاشو نه تنها از سامسونگ بلکه از هر شرکتی باشد.

مطلب پیشنهادی:  تلفن Boring (خسته کننده)!

اما احتمالاً تا ماه آگوست یا سپتامبر رونمایی نخواهد شد، اما زمانی که انجام شود ممکن است طراحی سبک‌تر و مقاوم‌تر در برابر گرد و غبار و آب نسبت به Samsung Galaxy Z Fold 3، و باتری بزرگ‌تر و دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته از ویژگی های این مدل باشد. در واقع، یک منبع بر این باور است که گلکسی زد فولد 4 ممکن است دو دوربین زیر نمایشگر به‌طور قابل توجهی ارتقا یافته داشته باشد، و سامسونگ احتمالاً همان دوربین‌های گلکسی اس 22 را در اینجا ارائه می‌کند.

سونی اکسپریا 1 IV

Sony Xperia 1 IV

Sony Xperia 1 III بهترین تلفنی است که سونی در بازه زمان بالایی روانه بازار کرده است و حالا ما را برای Sony Xperia 1 IV هیجان زده کرده است که احتمالاً در اوایل سال 2022 در ماه آوریل  رونمایی می شود. تاکنون چیز زیادی در مورد آن نشنیده ایم، اما یک منبع نشان می دهد که از همان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی گوگل پیکسل 6 استفاده می کند، در حالی که در جاهای دیگر شنیده ایم که سونی ممکن است از یک سنسور خانگی برای دوربین جلو استفاده کند. در هر صورت، ما خبرهای خوب از دوربین این گوشی هستیم، زیرا سونی اغلب روی این بخش تمرکز می کند. دوربین، و صفحه نمایش، که بر اساس فرم گذشته احتمالا حداقل وضوح 4K را دارد.

هواوی P50

Huawei P50 range

سری Huawei P50 در واقع قبلاً معرفی شده است، اما در ابتدا فقط در چین در دسترس است، بنابراین ما همچنان منتظر عرضه جهانی آن هستیم. اگرچه می‌تواند ارزش صبر کردن را داشته باشد، زیرا Huawei P50 Pro دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی OLED با وضوح 1228 در 2700 با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، چیپست اسنپدراگون 888، رم تا 12 گیگابایت و لنز چهارگانه است. دوربین با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، تله فوتو 64 مگاپیکسلی (با زوم اپتیکال 3.5 برابر و زوم دیجیتال 200 برابر)، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تک رنگ 40 مگاپیکسلی از ویژگی های آین گوشی موبایل است. همچنین دارای یک باتری 4360 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 66 واتی است، اما به دلیل ممنوعیت مداوم هواوی، به جای اندروید از سیستم عامل جدید HarmonyOS 2 این شرکت استفاده می کند وهمچنین قابلیت 5G را ندارد.

Huawei P50 استاندارد از بسیاری جهات یک گوشی مشابه است، اما با صفحه نمایش کمی کوچکتر، نرخ تجدید 90 هرتز، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی، و آرایش دوربین متفاوت، متشکل از 50 مگاپیکسل اصلی، 13 مگاپیکسل فوق عریض و 12 مگاپیکسل. دوربین تله فوتو، با زوم اپتیکال 5 برابر.

مطلب پیشنهادی:  قطعه ای از Vision Pro که اپل نمی خواهد شما ببینید

آیفون SE 3

iPhone SE 3

در حالی که طیف آیفون 14 به وضوح مورد انتظارترین گوشی های آینده اپل است، این شرکت احتمالاً ابتدا جانشین آیفون SE (2020) را عرضه خواهد کرد. در واقع، با توجه به افشای اطلاعات و شایعات تا کنون، به نظر می رسد که این امر به زودی  احتمالاً حتی در ماه مارس، و احتمالاً در نیمه اول سال، منتشر شود. در مورد آنچه که ارائه خواهد کرد، به نظر می رسد G5 و چیپست سریع A15 Bionic (همان طیف آیفون 13) به روز رسانی های اصلی باشند، طراحی و صفحه نمایش به احتمال زیاد همانطور که در مدل فعلی هستند باقی می مانند. این به معنای صفحه نمایش جمع و جور 4.7 اینچی و حاشیه های بزرگ با دکمه فیزیکی هوم است. بنابراین ممکن است به طور کلی پیشرفت بزرگی نباشد، اما یک آیفون جمع و جور، نسبتاً مقرون به صرفه با قدرت پرچمدار و G5 هنوز ارزش دارد که در مورد آن هیجان زده شوید.

Google Pixel Fold

Google Pixel Fold

Pixel Fold می تواند مانند Pixel 6 تاشو باشد

گوگل پیکسل فولد گوشی‌ای است که سال‌هاست درباره آن می‌شنویم و اخیراً شنیده‌ایم که ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۲ وارد بازار شود. طبق آنچه تاکنون شنیده ایم، گوگل پیکسل فولد ممکن است صفحه نمایش OLED تاشو 7.6 اینچی و همان چیپست Tensor با محدوده پیکسل 6 داشته باشد. این می‌تواند یکی از معدود گوشی‌های تاشو غیرسامسونگ باشد که ارزش هیجان‌انگیز بودن را دارد.

نوکیا 10

Nokia 10

Nokia 9 PureView

ما مدت زیادی منتظر نوکیا 10 بودیم، به طوری که از زمانی که شایعات شروع شد نام های متعددی برای آن وجود داشت در ابتدا تصور می شد که نوکیا 9.1 عرضه شود، اما با گذشت زمان این تغییر به نوکیا 9.2، 9.3 و سپس نوکیا 10. حتی اکنون شنیده‌ایم که با توجه به طرح نام‌گذاری جدید این برند برای گوشی‌هایش، این گوشی می‌تواند به عنوان نوکیا X60 معرفی شود. همچنین مشخص نیست که این گوشی واقعا چه زمانی وارد بازار می شود، با شایعات متعددی که زمان عرضه آن منتشر شده و هیچ نشانه ای از آن وجود ندارد. اما ممکن است ارزش صبر کردن را داشته باشد، زیرا شایعات به دوربین سلفی درون صفحه، نمایشگر شیشه ای یاقوت کبود، دوربین پنج لنز، سنسور اصلی 108 یا 200 مگاپیکسلی، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، نرخ به روز رسانی 144 هرتز برای صفحه نمایش اشاره می کنند. و یک چیپست اسنپدراگون رده بالا. بنابراین این می تواند یک تلفن بسیار پریمیوم باشد اگر زمانی وارد بازار شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *