اخبار گوناگون

بحران تراشه جهانی ممکن است تا سال 2023 ادامه یابد

بحران تراشه جهانی

بر اساس گزارشی که اخیراً در بلومبرگ منتشر شده ، تاکیشی کامبوچی ، مدیر توشیبا فکر می کند که بحران تراشه ها تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

همانطور که می دانید از ابتدای همه گیری کرونا ، بحران تراشه های جهانی ، که تأثیر گسترده ای از صنعت خودرو تا صنعت بازی داشته است ، ادامه دارد. اگرچه سهام کلی در ماه های اخیر به آرامی افزایش یافته است ، اما آخرین بیانیه توشیبا نشان می دهد فعلا خبری از بهبود نیست.

بحران تراشه جهانی

بحران تراشه جهانی

تاکیشی کامبوچی ، (توشیبا) اخیرا با بلومبرگ صحبت کرده و اخبار بدی را برای آینده دنیای بازی ارائه کرده است. تاکشی کامبوچ ، مدیر توشیبا ، یکی از تولیدکنندگان مهم تراشه ، گفت که به دلیل تقاضا برای تراشه ، عرضه تا سپتامبر 2022 بهبود نمی یابد ، بنابراین مشکلات تا سال 2023 ادامه خواهد داشت.

بحران تراشه جهانی

بحران تراشه جهانی

ادامه بحران تراشه ها تا سال 2023 به این معنی است که تولید پلی استیشن 5 ، ایکس باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ با مشکل مواجه می شود. در حقیقت ، کمبود سهام در بسیاری از بخش ها ادامه خواهد داشت. متأسفانه به نظر نمی رسد این بحران به این زودی ها بگذرد و بنابراین ، مشخص نیست که موجودی کنسول های بازی در آینده نزدیک ، به اندازه لازم خواهد رسید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *