اخبار گوناگون

شیائومی در ساعت هوشمند از اپل پیشی گرفت

Xiaomi Apple

اپل با سلطه بر بازار ساعت های هوشمند ، مدت زیادی پیشرو بوده است. اما حالا ، بر اساس تجزیه و تحلیل جدید ، شیائومی با پشت سر گذاشتن اپل در نمیه دوم سال 2021 ، بزرگترین تولید کننده ساعت های هوشمند شد.

عوامل متعددی باعث شده تا شیائومی پیشتاز شود. شیائومی در ماه های گذشته سری محبوب Mi Band خود را به روز کرده است ، این محصول موفق شد به فروش بالایی دست پیدا کند و Mi Band 6 به یک محصول موفق تبدیل شد. علاوه بر این ، هواوی که به شدت تحت تأثیر تحریم های ایالات متحده قرار گرفته بود ، 53.9 درصد از فروش خود را در یک سال از دست داد.

افت هواوی با فروش 8.1 میلیونی در نیمه دوم سال 2020 ، به نفع شیائومی بود. این در حالی است که فروش شیائومی در نیمه دوم سال 2021 به 8 میلیون رسید و اپل با 7.9 میلیون فروش ، پشت سر شیائومی قرار گرفت.

Xiaomi Apple

به گفته Canalys (تحلیلگر تحقیقاتی) ، فروش اپل با Watch Series 7 مجدد افزایش می یابد. همچنین ، با اشاره به اینکه شیائومی با Mi Band 6 فروش زیادی داشته است ، Canalys اظهار می کند که شیائومی با ساعت های هوشمند ارزان قیمت خود به چنین فروش بالایی رسیده است.

موفقیت اپل مدیون عملکرد آن در زمینه سلامت است

قسمت دوم تحقیقات Canalys ، به فروش ساعت های هوشمند درجه یک اختصاص می یابد. در فروش ساعت های هوشمند پرچمدار ، اپل 31.1 درصد سهم بازار را در اختیار دارد و از سایر شرکت ها در این زمینه جلوتر است. نام هر شرکتی که بعد از اپل می آید درصد های تک رقمی دارد. این در حالی است که هواوی هنوز در رتبه دوم ساعت های هوشمند برتر قرار دارد و Garmin و سامسونگ درست پشت سر آن هستند.

Xiaomi Apple

به گفته Canalys ، موفقیت اپل در بازار ساعت های هوشمند برتر ، عملکرد سلامت و اطمینان کاربر از سری اپل واچ است. Canalys توصیه می کند که سایر شرکت ها از سنسورهای با کیفیت بالا استفاده کنند ، الگوریتم های خوبی را توسعه دهند و اطمینان حاصل کنند که داده های آنها قابل اعتماد و دقیق است.

بازار ساعت های هوشمند داغ می شود

اگرچه در حال حاضر اپل از شیائومی عقب تر است ، اما با ساعت سری 7 که در ماه سپتامبر معرفی می شود ، باز هم پیشتاز خواهد بود. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل بازار نشان می دهد که فروش ساعت های هوشمند سامسونگ 114.1 درصد افزایش یافته است و فروش کلی ساعت های هوشمند برتر 84.7 درصد افزایش یافته است. به نظر می رسد ساعت های هوشمند Watch Series 7 ، Galaxy Watch 4 Series و Wear OS 3.0 که قرار است به زودی عرضه شوند ، بازار امسال گجت های پوشیدنی را داغ کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *