پرسش های متداول

پرسش های متداول:

جهت دسترسی سریع و آسان کاربران به پرسش های متداول در هر بخش، این سوالات به صورت زیر طبقه بندی شده اند:

حساب کاربری

1- آیا می توانم مشخصات حساب کاربری و اطلاعات مربوط به آدرس و تماس خود را ویرایش کنم؟
پاسخ: بله. پس از ورود به بخش اطلاعات کاربری و  ویرایش اطلاعات، می توانید اطلاعات حساب کاربری شامل نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را ویراش نمایید. علاوه بر آن، با ورود به بخش ویرایش آدرس می توانید اطلاعات مربوط به آدرس و تماس خود را تغییر دهید.

2- آیا می توانم کلمه عبور خود را تغییر دهم؟
پاسخ: بله. پس از ورود به بخش اطلاعات کاربری، گزینه تغییر رمز عبور را انتخاب کنید و پس وارد نمودن کلمه عبور کنونی خود، بخش مربوط به “کلمه عبور جدید” و “تایید کلمه عبور جدید” را پر کنید و در پایان اطلاعات خود را ذخیره نمائید.

3- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل ‌های اسپم (spam) خود را چک کنید زیرا برخی از اوقات ایمیل ها به طور خودکار وارد اسپم می شوند .

4- کلمه عبورم را فراموش کرده ام. چگونه می توانم وارد مشخصات کاربری ام شوم؟
پاسخ: پس از وارد شدن به پنل ورود به سایت بر روی بخش “فراموشی رمز” کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. لینکی به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که با کلیک بر روی آن، می توانید کلمه عبور جدید خود را وارد و ذخیره نمایید. ( توجه داشته باشید که همیشه لینک تغییر کلمه عبور  برای شما ارسال می‏‌شود نه خود کلمه عبور )

5- چگونه می توانم به اطلاعات مربوط به خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات مربوط به خرید های قبلی خود، باید قبلا در سایت ثبت کرده باشید. برای این منظور، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و سپس بر روی بخش “سفارشات من” کلیک کنید.

خرید و ثبت سفارش:

1- آیا برای خرید از فروشگاه دیجی سنتر باید حتما در سایت ثبت نام کنم؟
پاسخ: خیر. گروه تجاری دیجی سنتر این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است که حتی بدون ثبت نام در سایت نیز بتوانند سفارش خود را ثبت و از سایت خرید کنند. اما برای دسترسی به اطلاعات سفارشات قبلی و استفاده از مزایای ثبت نام، می توانید در سایت ثبت نام کنید.

2- چگونه می توانم از سایت فروشگاه دیجی سنتر خرید کنم؟
پاسخ: برای خرید از سایت دیجی سنتر می توانید به بخش راهنمای خرید و پرداخت مراجعه نمایید و مراحل انتخاب کالا تا ثبت سفارش آن را مطالعه نمایید. علاوه بر آن در صورت وجود هر گونه سوال یا ابهامی می توانید از طریق شماره تلفن 88451003-021 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

3- آیا در تمامی ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم و یا فقط در ساعات اداری، امکان ثبت سفارش وجود دارد؟
پاسخ: شما می توانید در تمامی 24 ساعت شبانه روز و حتی روز های تعطیل سفارش خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما در اولین روز کاری، سفارشات شما را به ترتیب الویت سفارش های ثبت شده بررسی خواهند نمود و پس از تماس و انجام هماهنگی های لازم با شما، نسبت به ارسال آن اقدام خواهند نمود.

4- آیا می توانم از حساب کاربری خود برای شخص دیگری خرید کنم به طوری که کالای سفارش داده شده، به او تحویل داده شود؟
پاسخ: بله. پس از ورود به بخش حساب کاربری، بر روی گزینه “افزودن نشانی جدید” کلیک کنید و آدرس جدید خود را وارد کنید و در نهایت گزینه “از نشانی پیش فرض ارسال من استفاده شود” را انتخاب کنید.

5- آیا می توانم از طریق حساب کاربری خودم خرید کنم اما فاکتور آن به نام شخص یا شرکت دیگری صادر شود؟
پاسخ: بله. می توانید از طریق پنل کاربری خود وارد دفتر نشانی شوید و در بخش نشانی صدور صورتحساب، نام شخص یا شرکتی را وارد نمایید که قرار است فاکتور برای آن صادر شود و در بخش نشانی ارسال پیش فرض، اطلاعات آدرس و تماس خود را وارد کنید تا کالا برای شما ارسال شود.

6- می خواهم کالایی را از سایت دیجی سنتر خریداری کنم اما این کالا در سایت موجود نیست. چگونه می توانم از  وضعیت کالا باخبر شوم؟
پاسخ: در صورتی که کالایی در سایت دیجی سنتر موجود نباشد می توانید ایمیل خود را در بخش “به من اطلاع بده” وارد کنید. در این صورت به محض آنکه این محصول موجود شود، از طریق ایمیل از آن مطلع خواهید شد.

7- آیا می توانم پس از ثبت سفارش، سفارشم را تغییر دهم و یا آن را لغو کنم؟
پاسخ: تا زمانی که بر روی گزینه “ثبت سفارش” کلیک نکرده اید و سفارش شما نهایی نشده است امکان تغییر سفارش وجود دارد اما پس از ثبت سفارش، باید پیش از ارسال کالا با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

8- آیا می توانم سفارش خود را از طریق تلفن ثبت کنم؟
پاسخ: بله در صورت تمایل به ثبت سفارش از طریق تلفن با شماره 88451003-021 تماس گرفته و با بخش سایت همامنگی های لازم را انجام دهید.

9- برای انتخاب کالای مورد نظرم شک دارم. چگونه می توانم بهترین کالا را انتخاب کنم؟
پاسخ: همکاران ما در بخش تولید محتوای سایت دیجی سنتر تمام تلاش خود را می کنند تا اطلاعات مورد نیاز در مورد محصولات همچون مشخصات، توضیحات، تصاویر و ویدئو های آنها را در اختیار مشتریان بگذارند تا آنها بتوانند به راحتی این مشخصات را بررسی و با یکدیگر مقایسه نمایند و کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند. مشتریان می توانند از نقد ها و نظرات کاربردی سایر کاربران نیز استفاده نمایید. علاوه بر آن در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره برای انتخاب محصولات، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

10- آیا پس از نهایی سازی خرید و ثبت سفارشم باید با کارشناسان بخش فروش سایت دیجی سنتر تماس بگیرم؟
پاسخ: خیر. پس از ثبت سفارش نیازی به تماس نیست زیرا کارشناسان ما در اولین ساعات روز کاری، سفارشات شما را بررسی خواهند کرد و به ترتیب الویت سفارشات ثبت شده با شما تماس خواهند گرفت و پس از انجام هماهنگی های لازم با شما، نسبت به ارسال کالا اقدام خواهند نمود.

پرداخت سفارشات:

1- چگونه می توانم مبلغ سفارش خود را پرداخت کنم؟
پاسخ: برای پرداخت مبلغ سفارش خود می توانید از یکی از چهار روش زیر استفاده نمائید:

الف – پرداخت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه دیجی سنتر: در این روش در هر نقطه از ایران که هستید می توانید برای ثبت سفارشات خود و پرداخت مبلغ آن، گزینه “پرداخت از طریق درگاه بانک ملت” را انتخاب و سفارش خود را تسویه نمائید.

ب – پرداخت نقدی در هنگام تحویل کالا: در این روش در صورتی که شهر شما جزو شهرهایی است که در آنها امکان پرداخت نقدی در هنگام تحویل کالا وجود دارد، می توانید پس از دریافت کالای خود، مبلغ آن را به صورت نقدی پرداخت نمائید. برای اطلاع از شهرهایی که در آنها امکان پرداخت در محل وجود دارد اینجا کلیک کنید.

ج – پرداخت از طریق دستگاه POS سیار:  در حال حاضر این روش تنها مربوط به تهران می شود.

د- پرداخت از طریق شماره حساب یا پرداخت کارت به کارت:  در این روش می توانید پس از انتخاب گزینه “کارت به کارت”،  ثبت سفارش و پرداخت مبلغ آن، با فروشگاه دیجی سنتر تماس بگیرید و با دادن شماره پیگیری، سفارش خود را پیگیری نمائید.

2- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را از طریق کارت بانک ملت پرداخت کنم؟
پاسخ: بله. شما می توانید با داشتن رمز دوم کارت خود مبلغ سفارشاتتان را از طریق تمامی بانک های عضو شبکه شتاب به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروشگاه دیجی سنتر پرداخت نمایید. در حال حاضر بانک‌های اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه کارگران، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، قرض‌الحسنه مهر ایران، بانک قرض‌الحسنه رسالت، بانک کارآفرین، بانک آینده، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، بانک دی، بانک انصار، بانک ایران زمین، بانک گردشگری، بانک حکمت ایرانیان، بانک توسعه تعاون و بانک قوامین به همراه موسسه اعتباری توسعه و بانک شهر عضو شبکه شتاب هستند.

3- اگر در حین پرداخت آنلاین دراثر قطع اینترنت و یا ایرادات فنی پول از حساب کسر گردد اما به حساب فروشگاه واریز نشود، چگونه باید آنرا پیگیری نمود؟
پاسخ: برخی از اوقات ممکن است در هنگام پرداخت، به علت قطع اینترنت یا شبکه بانکی، پرداخت شما به صورت موفقیت آمیز انجام نشود. در این مواقع معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و پس از رفع مغایرت ها توسط بانک، ‏مبلغ به صورت خودکار به حساب شما باز می گردد. در صورتی که تا 72 ساعت پول به حسابتان باز نگردد، می توانید با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا این مغایرت برطرف شود.

4- آیا امکان پرداخت اقساطی یا پرداخت از طریق چک بانکی وجود دارد؟
پاسخ: خیر. در حال حاضر امکان پرداخت اقساطی محصولات وجود ندارد. همچنین جهت جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی فروشگاه دیجی سنتر از پذیرفتن هر گونه چک بانکی معذور است.

5- آیا پرداخت اینترنتی از طریق سایت فروشگاه دیجی سنتر دارای امنیت لازم است؟
پاسخ: بله. سرویس های پرداخت به گونه ای طراحی شده است که در هنگام پرداخت، از کلیه اطلاعات شخصی و حساب شما محافظت می شود. برای امنیت بیشتر، جهت وارد کردن اطلاعات کارت خود، از صفحه کلید مجازی موجود استفاده نمایید.

ارسال سفارشات:

1- آیا قبل از ارسال کالا با من تماس گرفته می شود؟
پاسخ: بله. پیش از ارسال سفارشات، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و پس از انجام هماهنگی های لازم، اقدام به ارسال کالای شما خواهند نمود.

2- آیا برای ارسال کالا های سفارش داده شده باید هزینه ای پرداخت کنم؟
پاسخ: بله، هزینه ارسال سفارشات با توجه به شهر مورد نظر شما محاسبه و اعمال می گردد. البته در صورت خرید بالای 300 هزار تومان هزینه ارسال به تمام نقاط ایران رایگان می باشد.

3- آیا می توانم سفارش خود را به صورت حضوری از فروشگاه دیجی سنتر دریافت کنم؟
پاسخ: بله. در صورت تمایل، مشتریان می توانند به آدرس فروشگاه دیجی سنتر مراجعه و کالاهای خود را به صورت حضوری  از گروه سایت دریافت نمایند.

4- آیا می توانم مبلغ سفارش خود را در هنگام تحویل کالا پرداخت کنم؟
پاسخ: بله