خرید اقساطی دیجی سنتر با شرایط ویژه

کلیه درخواست های خرید اقساطی بعد از 14 فروردین 1403  انجام خواهد شد.

با توجه به افزایش قیمت کالاهای دیجیتال، خرید اقساطی بهترین گزینه برای افرادی است که نمی‌توانند هزینه خرید را یک جا پرداخت کنند. دیجی سنتر، با سال‌ها تجربه در زمینه عرضه کالای دیجیتال، زمینه فروش اقساطی کلیه محصولات خود را فراهم آورده است تا شما بتوانید از تسهیلات خرید اقساطی انواع برندهای تلفن همراه، تبلت، دوربین عکاسی و تصویربرداری و لوازم دیجیتال بدون ضامن و با بهترین قیمت همراه با بیمه و گارانتی + تضمین اصالت کالا استفاده کنید.

درخواست خرید اقساطی با چک صیادی

برای خرید اقساطی فقط کافیه فرم زیر را پر کنید

اقساط با چک صیادی

شرایط خرید اقساطی در دیجی سنتر

  • بدون نیاز به ضامن و چک کارمندی
  • اقساط 3 تا 24 ماهه
  • بهترین قیمت همراه با بیمه و گارانتی + تضمین اصالت کالا

انواع محصولات قابل خرید اقساطی در دیجی سنتر

  • گوشی موبایل
  • تبلت
  • دوربین عکاسی
  • لوازم دیجیتال
question mark

چگونه از دیجی سنتر اقساطی خرید کنیم؟

برای استفاده از خرید اقساطی در دیجی سنتر، کافی است محصول مورد نظر خود را از سایت دیجی سنتر انتخاب کرده و گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید. سپس، اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و مراحل ثبت سفارش را تکمیل کنید.

بای چک

بای چک، بزرگترین پلتفرم خرید اقساطی در ایران

بای چک، امکان خرید اقساطی محصولات و خدمات مورد نیاز شما را از سراسر ایران فراهم می‌کند. تنها با صرف سه دقیقه وقت برای ثبت نام و دریافت تاییدیه بای چک، می‌توانید از وبسایت‌ها و فروشگاه‌های متعدد، به راحتی هرچه تمام‌تر، به صورت اقساط تا مدت 24 ماه خرید کنید.

ایزی پی

ایزی پی، یک پلتفرم خرید اقساطی آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد تا با ثبت نام آسان و بدون نیاز به ضامن، از بیش از ۱۰۰ برند از صنایع مختلف، کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت اقساطی و تا سقف ۲۴ ماه خریداری کنند.

برای خرید اقساطی با ایزی پی، کافی است در اپلیکیشن این پلتفرم ثبت نام کنید و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنید. پس از تایید مدارک توسط ایزی پی، اعتبار مورد نیاز برای خرید شما تخصیص داده می‌شود و می‌توانید از فروشگاه مورد نظر خود خرید کنید.

نوار کناری
لیست علاقمندی
0 مورد سبد خرید